Første gang i dag for meg. Gikk greit, selv om jeg ikke har fått kjøpt vinterdekk. 

azt skrev:greit å ha antispinn i orden da hvertfall. ikke pga antispinnen er noe bra. men fint å ha lampen som varsler deg når du plutselig kan begynne å spinne på motorvei uten at du nesten ikke merker det, selv om du ikke er noe særlig hard på gasspedalen.Du har sånn derre nymotens bil du ja
kjørte min litt i fjor, men ikke i år...
KK-ma70 skrev:Du har sånn derre nymotens bil du jaåja. vi snakker mk3 her jah :p tenkte ikke over det :p
@lpher skrev:Kjørte vel fire vintre med min jeg...egen vinterbil er for pingler!Psss... bar du som ikke har råd til 2
KK-ma70 skrev:Hehehehe@lpher skrev:Kjørte vel fire vintre med min jeg...egen vinterbil er for pingler!Psss... bar du som ikke har råd til 2
@lpher skrev:Kjørte vel fire vintre med min jeg...egen vinterbil er for pingler!Kjørte samme bil en vinter til med samme slitte gamle dekk. Funket som heia det. Stod biler overalt i grøfta mens supraen kom seg godt frem. Bortsett fra når det var en halv meter sørpe.. da satte den seg bare totalt fast