TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min Corolla KE25

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #282240  av aWeX

Hei,

Jeg har akkurat kjøpt en ganske strøken KE25 som jeg har tenkt å ha det litt gøy med etterhvert. Jeg har startet prosjekttråd på aeu86.org, men skal prøve å oppdatere her inne hver gang det skjer noe spennende med bilen!

Info og kommentarer mottas med takk.

http://www.aeu86.org/viewtopic/my-1972- ... highlight=
 #282403  av Lørnings

Her er det bare å sette igang! :wink: Du kommer langt med et "lavt" panser og en 20v 4age :D Best du skriver litt på norsk her da, det er så slitsomt å lese engelsk i lengden :P Men stå på :wink:
 #306500  av aWeX

Da har jeg laget et lite galleri med bilder av Corollaen samt en 76 Celica jeg kjøpte for en liten stund siden.
http://gallery.retrond.com

Celicaen skal bli bruksbil i første omgang, da Corollaen blir tatt av veien i vinter. Da starter endelig skruingen for alvor:) Vi får se hva sfoor sier til søknaden min, forhåpentligvis blir det 4A-GE til sommeren.
 #306509  av sigheri

Geniale felger du har ordna deg da!!

Misunnelig....
 #306547  av ure

Fet bil, med gromme felger da 8)
 #332719  av aWeX

Tenkte jeg skulle komme med en liten update i denne heller innholdsfattige tråden.

Jeg er ikke så mye hjemme pga jobben, og når jeg først er hjemme så er det jo andre ting jeg må bruke tid på også. Men jeg har hatt tid til å shoppe litt, så nå er forhåpentligvis siste rest av deler til Celicaen på vei fra diverse steder rundt omkring i verden. Jeg har også fått shoppet litt småstash borte i Japan:

SSR MKII 7.5 og 8x15
Bilde

4A-GE 20V blacktop
Bilde
Bilde

Skjermbreddere til Celica
Bilde

Motoren går nok oppi Celica i første omgang, så får vi se hva som skjer fremover, sannsynligvis blir den donert til corollaen når den begynner å bli ferdig, men jeg har vel ombestemt meg mange ganger innen jeg har kommet så langt. SSR-felgene skal også på Celicaen.
 #332809  av arvid

Masse artige godis her:) Har du handla blacktop'en hos Egon? Fikk forresten skilter på Celicaen i dag:)
 #332841  av aWeX

arvid skrev:Masse artige godis her:) Har du handla blacktop'en hos Egon? Fikk forresten skilter på Celicaen i dag:)
Grattis da! Er nok en liten stund til det samme skjer hos meg. Har du fått kjørt noe særlig med den? Jeg antar at du har begynt å planlegge/drømme om motorbytte allerede? ;) Var du fortsatt interessert i 180B SSS? Jeg vurderer å selge min.

Jeg handlet blacktop`en på Yahoo Auctions, kostet meg vel noe sånt som 3300 :) Uheldigvis har ikke agenten min mulighet til å frakte den til noe særlig lav pris, så jeg prøver å finne andre alternativer. Jeg kan ha den liggende der borte i 6 mnd, så jeg har god tid enda :)