TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Du som kjøpte Rød delebil supra som... Selges HBO 7.500,-

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #295126  av Quicksilver

Hei.

Jeg lurer på om noen kjenner han som har kjøpt en Rød 1998 mod Supra delebil fra meg, han skal holde til på skjetten/lørenskog område. bilen ble betalt i Januar og skulle hentes innen mars... den står her forsatt å tar opp plass og jeg har ikke tlf nr eller navn på han som skulle ha den..

hører jeg ikke fra deg innen en uka så selger jeg den billig for å dekke leie av plassen siden januar til nå..
Sist redigert av Quicksilver den 03 nov 2008 20:37, redigert 1 gang totalt.
 #295227  av Quicksilver

Hei.

Jeg har fått flere mails på folk som vil kjøpe den men må vente litt før jeg selger den igjen.. han andre har jo betalt for den.. så litt rart at han ikke tar kontakt for å hente den opp... solgte den for å få mere plassmen har måtte lagre den i 6 mnd nå...

er det ingen fra lørenskog område her som kjenner han da?? tror kompisen han hadde en Starlet RWD med Volvo motor i..
 #306646  av Quicksilver

ja bilen har forsatt ikke blitt hentet og har ikke fått pratet direkte med han som kjøpte den men foreldrene hans har nå sagt at jeg bare skal selge den for å dekke det han skyller meg..

Bilen selges uten Motor, gir, diff, forstilling, bakstilling, felger, bak lamper.. reg kort og nøkkelen har han som kjøpte bilen.. allt interiør er der, TRD metere, vinge osv

selges H.b.o 7.500,-
Vedlegg
V117529.jpg
V117529.jpg (175.05 kiB) Vist 2110 ganger
 #306680  av Quicksilver

allt under bilen er borte, men allt inni er der, blant annet TRD 320KM/t speedo og 10.000 rpm tacho, cromede ringer rundt meterne, vinge osv. jeg skal ta noen bilder av den i løpet i uka.

Dette er et bra utgangspunkt for noen som vil bygge racebil, rørfront del osv.. ikke noe vits å betale for stål man skal kappe bort alikevel ;)
 #314147  av azt

sendte pm for stund sia men fikk ikke svar...

lurte på hva du skulle hatt for trd metera, chrom ringene og plast dekselet som går rundt girspaken? og muligens hele dash'n? hvis den ikke har begynt å vri seg eller har noen skader som min har...