TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vannkjølt IC pÃ¥ MR2 Turbo.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #306627  av Master

Lurer på om de kjølerne / kittene til emspowered.com er noe bra... Noen som vet ?

Tror jeg selger Greddyen og monterer vannkjølt etterhvert..
 #306643  av erling

Funker bra på min. Men så kjører jeg bare jentetrykk (0,6) ennå, så har ikke røynt den
Master skrev:Lurer på om de kjølerne / kittene til emspowered.com er noe bra... Noen som vet ?
Kan likegodt fyre i peisen med pengene som å gi de til han kødden som driver den sjappa
 #306648  av Terjen

Det er utvilsomt det beste jeg kunne hatt på min og. Funker brillefint.. :P
Kjører 1bar, og med kompressor blir det drittvarmt og, men håndterer fint det..
 #306650  av Master

erling skrev:Funker bra på min. Men så kjører jeg bare jentetrykk (0,6) ennå, så har ikke røynt den
Master skrev:Lurer på om de kjølerne / kittene til emspowered.com er noe bra... Noen som vet ?
Kan likegodt fyre i peisen med pengene som å gi de til han kødden som driver den sjappa
Ã…? forklar. :)
 #306651  av Morten

Master skrev:Har du fått testa MR2en din nå Morten med den IC'en? Funker det bra ?
Hadde jo den montert allerede til ACR i forfjor, og funka kanon der oppe den gangen. Faktisk så godt at både bremsene og kjølevannet kokte uten at innsugstempen hadde steget noe serlig. 7 runder full gass uten kjølerunde med den vannkjølte viste max innsugstemp på FC commanderen på 20-25C lavere enn etter 2 runder med HKS sidemonterte året før. :lol:
 #306672  av Morten

Satt sammen selv, delvis nye deler, og delvis "rester" etter Christians motorbyggings prosjekt som han gav opp.

Min er den store Spearco kjernen som er ganske dyr, men ser flere og flere bruker den med halve sizen og virker til å funke godt det og. Får jo slike på ebay i diverse navn for en slikk og ingenting om dagen.
 #306737  av erling

Master skrev:
erling skrev:Kan likegodt fyre i peisen med pengene som å gi de til han kødden som driver den sjappa
Ã…? forklar. :)
Har venta på deler for 2500 siden august. Først var de "backordered" (ikke inne), så etter en mnd var han lei seg for forsinkelsen og skulle sende "asap". Så sluttet han å svare på mail, PM og tlf. Nå er innboksen hans full og, så det er endel mindre fornøyde på mr2oc etterhvert.. Orderstatus på sidene har stått i "processing" siden jeg bestilte/betalte i aug.
 #306741  av Master

Ja jeg sjekka opp litt på mr2oc nå, og det virker som om at han har litt problemer for tiden. Så får prøve å finne en annen plass... Takk for tips! :)