Noen her på forumet som har leka seg med det? 

1999 MR2 SW20 GTI
Master skrev:Lurer på om de kjølerne / kittene til emspowered.com er noe bra... Noen som vet ?Kan likegodt fyre i peisen med pengene som å gi de til han kødden som driver den sjappa
erling skrev:Funker bra på min. Men så kjører jeg bare jentetrykk (0,6) ennå, så har ikke røynt denÅ? forklar.
Master skrev:Lurer på om de kjølerne / kittene til emspowered.com er noe bra... Noen som vet ?Kan likegodt fyre i peisen med pengene som å gi de til han kødden som driver den sjappa
Master skrev:Har du fått testa MR2en din nå Morten med den IC'en? Funker det bra ?Hadde jo den montert allerede til ACR i forfjor, og funka kanon der oppe den gangen. Faktisk så godt at både bremsene og kjølevannet kokte uten at innsugstempen hadde steget noe serlig. 7 runder full gass uten kjølerunde med den vannkjølte viste max innsugstemp på FC commanderen på 20-25C lavere enn etter 2 runder med HKS sidemonterte året før.
Master skrev:Har venta på deler for 2500 siden august. Først var de "backordered" (ikke inne), så etter en mnd var han lei seg for forsinkelsen og skulle sende "asap". Så sluttet han å svare på mail, PM og tlf. Nå er innboksen hans full og, så det er endel mindre fornøyde på mr2oc etterhvert.. Orderstatus på sidene har stått i "processing" siden jeg bestilte/betalte i aug.erling skrev:Kan likegodt fyre i peisen med pengene som å gi de til han kødden som driver den sjappaÅ? forklar.