TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 136hk us 90 mod automatkasse

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #306692  av adrian

jeg legger bilen min ut for salg siden jeg ikke har tid eller penger til og ha den mer. ny motor montert i høst gått 145k 96 mod karosoriet 185k/190k km.. kjøpt hos egon som er veldig kjent her inne. har nettopp fått den eu- godkjent og toyota har gått over motoren for og få den eu-godkjent. dette kostet meg ca. 40 000kr har regning på det de har skiftet. girkassen ble overhalt i 04 av forgie eier. sommer dekkene er nesten ubrukt(kjørt ca.2 mil) og vinterdekkene en halv vinter sesong. ny forntrute ble montert under eu-godkjenningen

mangler og feil:
dårlig lakk. sensor til tempraturmåler fungerer ikke. men hoved grunnen til at man vil selge bilen er p.g.a at girkassen begynte og fuske litt i dag med girskiftet. kan være en liten ting og d kan være en stor ting. skal ha den borte hos toyota i morgen for å få en nærmere sjekk.

pris: det avhenger veldig mye av tilstanden på girkassen! hvis girkassen må overhales eller skiftes så antar jeg at det vil komme på rundt 20k kr hvis verksted skal gjøre det. det er det jeg at r utgansg punkt i når det gjelder pris. men hvis du skulle bytte den selv blir det jo billigere for deg=)!

for mer info kontakt:tlf 93215656 e-mail: adrianhaugen@gmail.com. ser helst at dere sender på e-mail. hvis dere skal ringe så ring helst etter kl. 15.45.

bare å komme med bud! men skambud kan dere spare dere for.
 #306700  av adrian

skal bare nevne at bakaksling og bremser bak er også blitt skiftet under den eu-kontrollen og alt av eveuntuelle oljelekasjer ble fikset da!
 #306746  av adrian

adrian skrev:skal bare nevne at bakaksling og bremser bak er også blitt skiftet under den eu-kontrollen og alt av eveuntuelle oljelekasjer ble fikset da!
glemte også nevne at registerreim er ble skiftet i begynnelsen av oktober
 #306786  av adrian

Nils skrev:Er dette en Hardtop modell, eller "vanlig" targa. Bilder?
Det er hardtop modellen. bilder må nok vente litt, har ikke fått vasket bilen utvendig på en stund. har vært inne på verksted sia man begynte å montere motoren(juni/juli) og til begynnelsen av oktober!
 #306999  av adrian

Status på girkassa: må byttes/overhales. skal også nevne at tempratur måler er fikset

prisen man ser for seg er 35 000kr
 #309245  av adrian

adrian skrev:Status på girkassa: må byttes/overhales. skal også nevne at tempratur måler er fikset

prisen man ser for seg er 35 000kr
går ned til 30 000kr. lengre kan jeg ikke gå p.g.a at man netopp har monter i ny motor og skiftet bra mye deler på den. girkassa kan også overhales for de som har tid til d!