TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mest sinnsyke idiotiske kjøringa jeg har sett i Ã¥r....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #306894  av erling

hmsilset skrev:

Verre en meg på mine verste dager jo :P
Der har jeg vært, det er på vei opp til et fjellområde i Malaysia. Husker jeg savna MR2en da jeg satt i bussen oppover, for det var sinnsykt snopne veier opp dit :D Hadde ikke tørt å kjørt så gris som det der akkurat.. Men den ene minibussen vi tok noen dager før kjørte ca sånn. Lå på midtstripen forbi biler og busser med motgående trafikk. Fine gjeng de der folka der nede ja... :D
 #306931  av hmsilset

erling skrev:
hmsilset skrev:

Verre en meg på mine verste dager jo :P
Der har jeg vært, det er på vei opp til et fjellområde i Malaysia. Husker jeg savna MR2en da jeg satt i bussen oppover, for det var sinnsykt snopne veier opp dit :D Hadde ikke tørt å kjørt så gris som det der akkurat.. Men den ene minibussen vi tok noen dager før kjørte ca sånn. Lå på midtstripen forbi biler og busser med motgående trafikk. Fine gjeng de der folka der nede ja... :D
Tenker du savna mr2n a ja :D Drar ingen plass uten mr2n min jeg.Tør rett og slett ikke gå glipp av artige veier,hehe.Av og til må man sette den fra seg da,men det er ikke lett :P