TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #307166  av Giske

mr2storbrua skrev:Fin bil det ja... Jeg regnet fort over det med ca-verdier, da kom den på ca 600 000 NOK.

Her er en kalkulator du kan bruke: http://www.dinside.no/php/art.php?id=10 ... volum=3500
Ã… herregud :shock:

tror kanskje at jeg heller flytter til USA og tar den med hjem som flyttegods jeg, hehe.
Men det var da en voldsom pris i forhold til de få kronene den koster der borte!

Takk for link:)
 #307174  av lexusmann

Kan da vel ikke bli dyrere enn i norge??? :shock: Er det mulig???
44557 miles, blir det 71 291 km?gange med 1,6?
 #307180  av onkelvegard

lexusmann skrev:Kan da vel ikke bli dyrere enn i norge??? :shock: Er det mulig???
44557 miles, blir det 71 291 km?gange med 1,6?
ja 1,6
 #307188  av Giske

Men hva heter lexus IS200 i statene? stemmer det ikke at de har et annent navn over dammen?
 #307207  av Giske

mr2storbrua skrev:altezza tror jeg?
Hm, fant ingenting på ebay ihvertfall, men mener å huske at jeg har hørt det før. at det er det den kalles der borte.
På listene står det verken IS200 eller altezza:/
 #307209  av Giske

inzane2012 skrev:lexus heter hvertfall lexus i usa, men modell navnene kan variere, har i tillegg infinty som er en slags usa versjon av lexus da...
Infinity hørtes veldig skummelt ut, noe ala first price eller? hehe.

Får se om jeg finner noe på den. Prøvde å søke på bare IS bilene, men kom ikke opp noen 200, var vel bare fra 250 og oppover tror jeg.
 #307212  av Giske

Infiniti bilene var ikke på langt nær like fine som lexusene!

De så igrunn fryktelig amerikanske og kjedelige ut :roll:
 #307213  av inzane2012

Giske skrev:
inzane2012 skrev:lexus heter hvertfall lexus i usa, men modell navnene kan variere, har i tillegg infinty som er en slags usa versjon av lexus da...
Infinity hørtes veldig skummelt ut, noe ala first price eller? hehe.

Får se om jeg finner noe på den. Prøvde å søke på bare IS bilene, men kom ikke opp noen 200, var vel bare fra 250 og oppover tror jeg.
nei nå bæsjet jeg på storetåa mi folkens, infinty er nissan sitt "luksus" merke i usa :P sorry for den der:)
 #307218  av inzane2012

mr2storbrua skrev:Er ikke infinity nissan da?
jo var det jeg og kom på :) var difor jeg slettet det jeg egentlig hadde skrevet :P
syns det skurret litt når jeg hadde lagt det ut så jeg var nødt å sjekke det opp :) hehe
 #307219  av lexusmann

Nei, er som inzane sier, Infinity hører inn under Nissan som et luksusmerke på samme måte som Lexus gjør hos Toyota...Honda har Acura, også et eksempel... :wink:
edit: var litt for sein der...
 #307221  av inzane2012

lexusmann skrev:Nei, er som inzane sier, Infinity hører inn under Nissan som et luksusmerke på samme måte som Lexus gjør Toyota...Honda har Acura, også et eksempel... :wink:
eneste forskjellen er vel egentlig at infinity og acura er ganske så amerikanske da, mens lexus selger jo som hakka møkk over hele verden, hadde aldri sett eller hørt om infinity en gang før jeg såg en når jeg var i usa...
  • 1
  • 386
  • 387
  • 388
  • 389
  • 390
  • 1175