TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• G6r logg.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #303356  av Kjelliken

EXS skrev:Lucky bastard :wink:
Grei parkerings plass liksom.. men skulle hattt en diger garsje nå snart det hadde vert helt sjef. :roll:
 #303546  av EXS

hehe, ja der er kansje jeg litt mer heldig, har en stor lys oppvarmet garasje ;)
 #304185  av Stiffy

Javel, hvordan går det på denne fronten da? Fått bestilt noe deler enda eller? har tro på at den kjerra di kommer til å bli rimelig go-cart hvis du får fiksa understell og effekt litt. har liksom alt da, utseende, effekt og kjøre egenskaper! Nice
 #304187  av EXS

ikke fått bedtilt noen enda nei, må få kjøpt meg en vinterbil først....

skal bli godt og få oppgradert litt, men go-kart er den nok fra før :wink: skal faktisk ha den en smule høyere og littegran mykere (så det kan kjøres hardere på ujevne "les" norske veier)
 #304250  av Stiffy

Ahh skjønner. Står jo en kadett i Strandsvingen, det er jo konge vinterbil! haha. Leiter du etter Ujevn, norsk vei, kjør hesnesveien, på kvelden, hardt!!! DET ER GØY DET! Celicaen hadde seg noen turer inn og ut der for å si det sånn! :D:D
 #304272  av EXS

ja kjenner godt den veien, har kjørt noen runder der oppigjennom åra for og si det sånn :? :D
 #305489  av EXS

da var ny vinter bil i mine hender 8)

vil ikke besudle tråden min med og legge ut bilder av den, men det er en 1994 mod Golf3 1.8l med automatgir og godt håndbrekk.... stålfelger og noe rust fikk jeg også med på kjøpet..... ga 3000,- for bilen, den er også EU godkjent frem til 2010 :)

skal uansett bli deilig og få satt Corollan vekk for vinteren så jeg kan begynne på noen større prosjekter med den :D
 #307364  av EXS

da har jeg endelig fått satt bilen vekk for vinteren og delehamstringen og vinterprosjekt 09 kan påbegynnes :D dette er faktisk første gang jeg kan sette bilen vekk mer en en helg da jeg stort sett har trengt den hver dag, deilig og kunne jobbe på den uten og stresse.........

Bilde
 #307426  av FireFox

Helt enig :) er missunelig.
Har du et bilde tatt rett fra siden av bilen? lurer på hvordan vingen ser ut fra siden.
Hvordan blir det med sideskjørt? funnet noe?
 #307479  av EXS

flere bilder av bilen i profil litt lengere bak i tråden, men kan se om jeg kan ta et nytt et til uka med et ordentlig kamera....

har bestemt meg for og ikke ha sideskjørt, frontfangeren skal istedenfor tilpasses så den stemmer mer til org linjene på bilen "less is more 8)"
 #307483  av EXS

inzane2012 skrev:sikkelig lekker bil dette her!! feteste corollaen av nyere tid dette her syns nå jeg vertfall :)

:) og bedre skal den bli, skal bli gøy og se resultatet av og fjerne alt av blinklys i fremskjermene
 #307486  av FireFox

ja.. så et nå, men tenkte på et bra bilde tatt rett fra siden.. men samme det hehe
 #309066  av Espen-S

Utrolig Fin og Gjennomført bil :) Rart jeg ikke har sett den... Pleide å være en go del i Grimstad i sommer.. Isåfall, skal ned til sommeren igjen når bilen er ferdig :)
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 51