Har tatt veldig bra lære av dette ja. Ikke noe man glemmer for å si det sånn. Takker for støtten!!
Men grisekjøring....?? Typisk aviser! Er mat for de dette her! Og da de hører om en sportsbil og ungdom, så blåses så klart alt mer opp og mer fokus på det. Hadde det vert en 40år gammel mann i en Passat hadde det hele garantert vert skreve anderledes!
Det som skjer er:
Er et langt strekke, kommer overhode ingen biler imot (og jeg tar ikke sjanser når det gjelder slik) kjører forbi en bil som er forran meg.
Kommer fint forbi den, og forbikjøringen var ferdiggjort. Farten var ikke mer en det som skal til for å komme forbi bilen forran!
Så etter det får jeg vannplanning, mister greppå framhjula og får høyre hjul ut i grøfta på siden. Klarer å dra bilen opp ,men får da enda mer vannplanning, kast på bilen, snurrer rundt, treffer kanten på andre siden av veien ,snurrer rundt i luften og taker, men lander heldigvis på alle 4igjen.
Hadde nok englevakt som det holdt ,men mange stygge forbikjøringer med høy fart?!? Den kan de ta med seg et annet sted....
Hadde heldigvis ikke noe lån på den ,men kiipt å måtte begynne på nytt igjen....