TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ST185 Celica GT4

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #304368  av James

Det var billig! :shock: Så for meg en pris på rundt 10-12000,- jeg.. :roll:
 #304391  av Tomera

James skrev:Det var billig! :shock: Så for meg en pris på rundt 10-12000,- jeg.. :roll:
Enig! Skal du ha to stk skiver, og 4 stk klosser fra Toyota foran, blir det jo nesten like dyrt. Og hær fikk du med bremseslanger, kalippere og 323mm skiver !!!
 #304583  av villejan

Se der James... sånn skal det se ut!
 #307470  av James

Uansett om jeg er helt elendig med å oppdatere ting her, så blir det fremdeles gjort ting med gobilen :P
Fått gjort noe fornuftig i det siste ...Tok en service i garsjen her denne uken og fått bytta olje med filter
(Mobil 15W50) ,byttet plugger NGK bcr8es, bensinfilter, bremsevæske, servoolje og nytt kjølevant på radiator..

Så vil ny pollering vil skje innen kort tid... For heller se etter det om jeg får knipset et par bilder av den etter det! :P
 #307508  av James

Er glad jeg i det heletatt er i livet her!!! Englevakt til de grader! Er utrolig nok helt fin med bare et en liten skade fra beltet.
Ifølge kompis som kjørte bak meg ,snurret 2 ganger før jeg flagret rundt i luften hehe 4 ganger før jeg landet på alle fire igjen (eller rettere sagt 2,5)

Er HELT fra meg her å vet ikke hva jeg skal gjøre med med selv!!

:( :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
 #307524  av onkelvegard

triste saker det der, men var jo bra at de gikk bra me deg
 #307526  av Daniel HS

Ja, godt deg gikk bra med deg. Du var litt "shaken" i telefonen når du ringte i går kveld, kunne gått virkelig gale det her!
 #307528  av Tomera

Trist syn!!
Dær var enden kommet for norges mest strøkne ST185 :(
Men viser jo litt hvor sikkre disse bilene faktisk er!
Bra alt er vell med folket da, og ikke minst at dette ikke rammet andre bilister.
Håper du tar dette til deg nå. Grisekjøring bør skje på bane. (Nå skal ikke jeg være noen moralens vokter, da jeg kan finne på og grisekjøre jeg også, men vi alle bør tenke oss litt om etter slike hendelser.)

Min kondolanse til bilen!

Og James: Det er laget maaange eksemplarer av både ST185 og ST205 8)

Cheer up!

Jaja, ett par siste minner av bilen kan jeg vel få komme med:

Bilde

Bilde
 #307562  av Kjelliken

Kondulere James men som sagt viktigste er at det gikk bra med deg.

Så får du bare jakte etter en lik bil i utlandet og kansje få gjort en rammebytte eller noe slikt.. :wink:
 #307567  av James

Har tatt veldig bra lære av dette ja. Ikke noe man glemmer for å si det sånn. Takker for støtten!!
Men grisekjøring....?? Typisk aviser! Er mat for de dette her! Og da de hører om en sportsbil og ungdom, så blåses så klart alt mer opp og mer fokus på det. Hadde det vert en 40år gammel mann i en Passat hadde det hele garantert vert skreve anderledes!
Det som skjer er:

Er et langt strekke, kommer overhode ingen biler imot (og jeg tar ikke sjanser når det gjelder slik) kjører forbi en bil som er forran meg.
Kommer fint forbi den, og forbikjøringen var ferdiggjort. Farten var ikke mer en det som skal til for å komme forbi bilen forran!
Så etter det får jeg vannplanning, mister greppå framhjula og får høyre hjul ut i grøfta på siden. Klarer å dra bilen opp ,men får da enda mer vannplanning, kast på bilen, snurrer rundt, treffer kanten på andre siden av veien ,snurrer rundt i luften og taker, men lander heldigvis på alle 4igjen.
Hadde nok englevakt som det holdt ,men mange stygge forbikjøringer med høy fart?!? Den kan de ta med seg et annet sted.... :x

Hadde heldigvis ikke noe lån på den ,men kiipt å måtte begynne på nytt igjen.... :(
 #307574  av lexusmann

Kondolerer, nok en gang, bra at det gikk bra med deg...drit i bilen, du finner sikkert en fin bil igjen...når det gikk som det gikk, mener jeg...men selfølgelig utrolig trist... :cry: