TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Euryca Trading Invest - Seriøs importør??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #307540  av avaasdf

Sitter med en supra på hånden som står i norge med skillt. men så kom jeg over Euryca Trading Invest som tilbyr veldig mye for pengene men vil ha del-forskudd.. er disse seriøse?

håper på raskt svar :)
 #307547  av hmsilset

avaasdf skrev:de har mange biler ute på auto db.. og rask respons på mail. men de har en shitty side :\ vet ikke helt.. noen som har hørt om dem?
ikke bruk en bedrift som vil ha deler av betaling på forskudd.det er for mange importører i norge til å ta seg sånne rettigheter.
 #307548  av sindrejl

LIGG UNNA!!! Mine sterkeste advarsler!!

Har personlig kjøpt rx7 av denne mannen som var rammeskjev og han brøt all kontakt etter jeg fortalte han dette. Han har stukket til usa pga skattesvindel mot myndighetene i norge og han selger totalt uten garanti..

Har også meget dårlige erfaringer tidligere med feks en celica st205

Dette er "lever på kaia" biler, han forteller hvordan du skal regge men du må stå for det selv. En fordømt svindler denne mannen, Tore kvittem heter han
Han har en mann som hjelper ham å finne biler i hele usa (landet er mektig stort for en mann) og det er ingen garanti for at bilen du vil ha ikke er solgt allerede. Han bruker bare vanlige auksjonssider som autotrader.com osv.

Legg også merke til hvor enkel hjemmesiden egentlig er, der han bare har pastet tekst ifra salgsannonser ifra usa-siter
 #307570  av lexusmann

Dette burde vel være svar nok,ja...hørtes ikke bra... :?
 #307590  av sindrejl

vel jeg har prøvd å kjøre rettssak mot denne mannen, men han levde på adresser ingen visste om og flyttet på seg relativt ofte før han stakk av til usa.
 #307691  av bose

Sindre?
jeg foreslår at du sender mail til Autodb angående dette
den mannen har lagt ut en god flokk med annonser og du er den som faktisk har erfaring med han..

blitt litt tynt om jeg eller noen som har "hørt av en kar om at osv osv" sender mail..

må uansett få slutt på tullet hans asap
 #307700  av sindrejl

ja har skrevet til dem nå, er en helt sinnsyk liste med biler han har lagt ut.. hvorav absolutt ingen befinner seg i Norge.. her kan noen seriøst gå i baret