TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som kan Opel her?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #307715  av Stiffy

Håper på at kanskje noen her kan hjelpe meg... Er møkk lei av biler som ikke går som de skal nå, kadetten fusker som f*** når jeg kjører, virker som den ikke tenner på alle cyl. men det er bare når det er kaldt den ikke går skikkelig? har skiftet plugger å hatt kondensfjerner i bensinen, uten at det ser ut til å hjelpe noe særlig.. Anyone? Noen som vet hva det kan være?
 #307717  av Supramk3turbo

Pluggledninger, fordeler, er det forgasser på den?? Sjekk ihvertfall at det ikke er vann i fordeleren, og at stiften er i orden.
 #307749  av ure

Har samme problem på vinter Toyotaen min og fikk vite av en som har drevet bilverksted mangen år at det er pluggledniner fra Biltema som gjør det. Har ikke byttet på min ennå siden den blir avskiltet om få uker, men har du nevnte pluggledninger ville jeg prøvd å bytte disse.
 #307754  av sindrejl

arctic_celi skrev:opel sa du? :)

Ja, man kan lure hvorfor dette skjer:
http://www.hegnar.no/okonomi/utenriks/article337412.ece

:)

kunne jo ikke dy meg :)
GM er ford det din sullebukk :P Opel er tysk
 #307763  av Pgus

sindrejl skrev:

Nei, Ford er ford

GM er GMC, Opel og mange andre merker
 #307766  av sindrejl

Pgus skrev:
sindrejl skrev:

Nei, Ford er ford

GM er GMC, Opel og mange andre merker
var sånn det var ja :oops:
 #307772  av Stiffy

Supramk3turbo skrev:Pluggledninger, fordeler, er det forgasser på den?? Sjekk ihvertfall at det ikke er vann i fordeleren, og at stiften er i orden.
Sett over fordeler og alt, og det ser helt i orden ut.
ure skrev:Har samme problem på vinter Toyotaen min og fikk vite av en som har drevet bilverksted mangen år at det er pluggledniner fra Biltema som gjør det. Har ikke byttet på min ennå siden den blir avskiltet om få uker, men har du nevnte pluggledninger ville jeg prøvd å bytte disse.
Da må det være der problemet ligger da, for ledningene er nemlig fra Biltema! Faens bajs. Får ta å bytte de ut da.
Kommer tilbake med hvordan det funka hvertfall;)
 #307773  av Stiffy

Forresten, noen som vet om pluggledningene fra Mekonomen er samme som de har på biltema? De så ganske like ut på bildene
 #308085  av arctic_celi

sindrejl skrev:var sånn det var ja :oops:
hehe... ja sånn var det ja ;) De lager jo alle de gode bilene vet du :D