TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ST185 Celica GT4

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #307578  av James

takker for støtten! veldig surt ja, spesielt da jeg ikke hadde ingen kasko på den :( ...men men, har litt planer jeg har tenkt gjennom, så blir ny fet bil med tiden. Da selfølgelig Toyota denne gangen også :wink: ...GT4ene tåler hjulig!!! Fekk meg selv ut av bilen ca. 10sek etter den hadde landet ... Glad jeg var i en GT4 for å si det sånn...Hadde bare et par skrammer her å der på armen da siden førerruten knuste, og merke fra belte på brystet. Er værre med ei kraftig lårhøne på fotballbanen for å si det sånn...
 #307604  av Amund

GT4 har noko inn i H¤#"%&% med forsterkninger i karrosseriet. Det oppdaga eg når eg kappa delebilen min i tusen biter... :roll:
Om avisene skriver at det var grisekjøring, så legger eg ikkje så mykje i det... Dei som seier sånt, kan likegjerne vere pensjonisten som vart forbikjørt i 50 i 80-sona :wink:

Tidspunktet som ulykka skjedde på var vel omtrent når det regna som verst her i Bergen den kvelden, og det var ikkje reint lite heller :roll:
Madammen fekk vannplaning når ho låg 10 under fartsgrensa her om dagen, så skal ikkje alltid så mykje til :wink:
 #307606  av Gt-4-Ever

Kondolerer så mye..synd med bilen. Bra at det gikk bra med deg da.

Var like før jeg krasja selv på fredag. Kjørte hjem fra jobb i 4-tia da jeg fikk skikkelig sleng på bilen. Rompa skar ut og jeg hadde mer en nok med å holde slengen gjennom en ganske lang høyresving. Klarte heldigvis å kontrolere inn bilen igjen. Holdt da 60km/t i 70 sonen. Er fort gjort at slikt skjer, men skal i allefall finne meg nye bakdekk til bilen. Oppfører seg som en bakhjulstrekk akkurat nå. Ble skikkelig skjelven etter det, så har kjørt rolig i hele helga.
 #307646  av Tomera

Ja jeg kondemnerte CSen min i ca 50 km/t i 80 sona :lol:
 #307666  av James

onkelvegard skrev:beholdt du sertfikate?
jada ,har den fremdeles :)
 #307667  av SW20Ronny

kjiipe greier det her da.. føler med deg.... men godt at du er i god behold..
 #307671  av Supramk3turbo

Kondolerer ja. Utrolig leit. Men men, livet går videre...Godt å høre at ingen ble skadet.
 #307750  av James

Takker for støtten! ...Var å så på bilen igår første gang etter ulykken.. Var ikke noe fint syn for å si det sånn :(
Skal få fraktet den opp til en kompis og få tatt ut alt som er verdifult. Motor ser ut til å ha overlevd det hele, mulig bare bytte bunnpanne på den... Forhåpentligvis girkasse også!
Ellers så er det mye interiør som er like helt, som ratt+nav, Momo sportsmatter, girkule, cd-spiller ,høytalere, deksler her og der, boostkontroller, turbotimer, seter+++ Eksos potten og hele bakenden var faktisk utrolignok hel også :roll:
Men så etter den er plukket fra hverandre er nok nok bare til å hive resten av karosseriet desverre :(
 #307751  av ure

Å SÅ TRIST :( Vet litt om å få grombilen skadet, med det ordner seg med tiden skal du se. Hørte at Joacim Gill har overtatt vraket? Stemmer det eller?
 #307756  av James

ure skrev:Å SÅ TRIST :( Vet litt om å få grombilen skadet, med det ordner seg med tiden skal du se. Hørte at Joacim Gill har overtatt vraket? Stemmer det eller?
Veldig leit ja... :( Nja, han skal ikke overta vraket. Så vidt jeg har skjønt skulle bilen få lov å stå hos han ,der jeg skulle få tatt ut jeg vil ha i den. Når jeg var ferdig med å få ut det jeg ville ha skulle onkelen hans bosse bilen etter det... du hørt noe annet alså?? hmm...

men kan si til han at han kan få kjøpe den visst han vil det. Motor og intreør så bra ut :wink:
 #307775  av ure

Stemmer sikkert best det du sier James, en på jobben som sa at gill skulle køpe vraket. Du vet hvordan det er, alt som sies stemmer vel ikke altid helt :mrgreen:
 #307776  av James

ure skrev:Stemmer sikkert best det du sier James, en på jobben som sa at gill skulle køpe vraket. Du vet hvordan det er, alt som sies stemmer vel ikke altid helt :mrgreen:
Det er sant! Mye rykter ute å går. Jeg har ikke hørt noe som helst fra Gill ... Bilen blir isåfall kjørt hjem til meg idag, så tar jeg det fra der. Er allerede en god del ting fra Celicaen som er reservert...
 #307816  av lexusmann

Er vel greit å få solgt en del deler...eller tenker du nytt prosjekt allerede?? :wink: