ok

takk for svar, den nederste fangeren er den orginale facelift fangeren,som jeg forøvrig har til salgs,den øverste er den eldre fronten ja,,med tte leppe
nå har jeg 2005 t-sport front med den nederste delen,men er på jakt etter og sette på en bit tikl,ikke bytte ut noe. da det er fester til det. det er jo hovedsaklig for og stive av hele front fangeren og for mere down force,ikke at jeg trenger det men for kosmetiske grunner prøver jeg og få i tak n oe sånt,
jeg finner dette til bmw og audi men ingen ting til toyota. får vel bare kjøpe ti en anne bil og modifisere den litt. ser ikke ut til at det er lett og få i tak i på noen annen måte,synes det er litt synd da jeg bare har org..deler dvs.tte sortiment på bilen nå.
Ellers så har jeg som sagt den nederste fangeren til salgs med alt tilbehør i 209 sort farge til sakgs om du skulle vite om noen som trenger en sånn,snart også panser med en liten bulk.
tusen takk for hjelpen, setter stor pris på det, likte godt den blå corollan din, utrolig kul, det er ikke så mange som satser på disse bilene desverre.neste alle satser på vag biler eller bmw. trist.