TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hjulbue supra mk3

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #307951  av lauksund

TOYPARTS skrev:
Egil skrev:Er det noen som vet om det finnes noe sted, untatt toyota, som selger karosserideler til mkIII. Synes det er litt for mye å kjøpe to hele bakskjermer til 5000 pr stk, når det er hjulbuene jeg trenger. Har prøvvd diverse firma, bla veng men det er ingen som har deler til supra.
vi har mye av det, bla. annet en ny venstre bakskjerm, kan selges for 3000,-
mulighet for ein høyre baksjerm for 3000 kr ??
 #307979  av Supramk3turbo

Begge mine bakskjermer var kjeks. Skjert ut å sveiset inn nye fra en opel. Ble bra det :D
 #308014  av lauksund

Supramk3turbo skrev:Begge mine bakskjermer var kjeks. Skjert ut å sveiset inn nye fra en opel. Ble bra det :D
vilken opel ? det ser like bra ut ?
 #308017  av Supramk3turbo

Om du går inn på prosjekter å ser på Litt stort mk3 prosjekt, så ser du mange bilder av min bil. Det var ikke jeg som gjorde jobben, så er ikke sikker på hvilken opel det var til. Men er sikkert mange skjermer som kan passe med litt tilpasninger.
 #308018  av Supramk3turbo

Stort bilde av bakskjermen min. download/file.php?id=35913&mode=view
 #308037  av lauksund

Supramk3turbo skrev:Om du går inn på prosjekter å ser på Litt stort mk3 prosjekt, så ser du mange bilder av min bil. Det var ikke jeg som gjorde jobben, så er ikke sikker på hvilken opel det var til. Men er sikkert mange skjermer som kan passe med litt tilpasninger.

va kjekke den bilen din !! veit du sånn sirka ka det koster å lakere desse bilene? heile sullamitten altso, håper det ikkje blir so møkje høgare en 20 lappa. blir vel litt trimming på min og.
 #308043  av Supramk3turbo

En hel lakkering kommer jo fort på 20 000 kr++. Men kommer jo helt ann på hva du kan gjøre/Forberede selv, og hvem som lakkerer.
 #308561  av Shaggylaggy

Supramk3turbo skrev:En hel lakkering kommer jo fort på 20 000 kr++. Men kommer jo helt ann på hva du kan gjøre/Forberede selv, og hvem som lakkerer.
har hørt litt rundt, og for en lakk jobb under bordet, ligger det på 15-20000
 #308657  av 2r-e-rik

Shaggylaggy skrev:har hørt litt rundt, og for en lakk jobb under bordet, ligger det på 15-20000
til den prisen må jo bilen være et bra utgangspunkt.
ved hjulbue bytting så er det jo lett at skjermen slår seg. og da snakker vi sparkle jobb etterpå.