TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Neo's Lexus IS200 TTE.. Avsluttet prosjekt..

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #308129  av galx

Høres lurt ut å ha felgene sorte inni. Kan se for meg at en potte på hver side blir bra ja. Jeg for min del er av den typen som liker ei stor på den ene siden, hehe. Neida, kunne sikkert ha hatt 2 jeg også. Er spent på frontlyktene du har tenkt å bestille. Hvilken type blir du å gå for ?
 #308137  av Neo

hehe føler av å til at det er en konkuranse mellom oss om hvem som har mest :wink: ..
ja blir å gå for det, 2 enderør er jo så rått på en lexus :twisted: .. så skal jeg kappe til å tilpasse alt sammen så det bare er og sveise alt sammen å montere det på, skal bruke god tid på dette og få det fint :D .. tja du må bare rive i du å :wink: ..

jeg legger til linken på di jeg har tenkt, ser jo en anna her inne han kjøpte jo di med linselys å led inni.. han måtte modde litte grann så passa det bra, å jeg mener jo at vi kom fram til at sånne lys passet på 200 å :?: ..

http://global.ebay.com/01_02-05_LEXUS_I ... 83564/item
 #308138  av lexusmann

Neo skrev:hehe føler av å til at det er en konkuranse mellom oss om hvem som har mest :wink: ..
ja blir å gå for det, 2 enderør er jo så rått på en lexus :twisted: .. så skal jeg kappe til å tilpasse alt sammen så det bare er og sveise alt sammen å montere det på, skal bruke god tid på dette og få det fint :D .. tja du må bare rive i du å :wink: ..

jeg legger til linken på di jeg har tenkt, ser jo en anna her inne han kjøpte jo di med linselys å led inni.. han måtte modde litte grann så passa det bra, å jeg mener jo at vi kom fram til at sånne lys passet på 200 å :?: ..

Tøffe lykter det der... :wink:
 #308169  av QuiNlan

Neo skrev:hehe føler av å til at det er en konkuranse mellom oss om hvem som har mest :wink: ..

Jeg har klin like lykter, bare at de har Halorings og automatisk høydejustering. Har dog ikke fått satt de på ennå :oops:
Er ganske fine lykter de du har funnet der. Grei pris og. :)
 #308171  av Neo

QuiNlan skrev:

Jeg har klin like lykter, bare at de har Halorings og automatisk høydejustering. Har dog ikke fått satt de på ennå :oops:
Er ganske fine lykter de du har funnet der. Grei pris og. :)
joda prisen er grei den, ja jeg tror jeg vet hva slags du mener.. hvordan ser kvaliteten ut på dem du kjøpte?..
ja dem er pene, og beste av alt dem er ferdig sotet :D .. bare håper dem passer uten mye om og men
 #308182  av QuiNlan

Lyktene kom i Toyota Genuine Parts esker. Ser ut til å være ganske bra kvalitet. Når jeg bestilte dem så visste jeg ikke at det fulgte med automatisk hødejustering, så jeg visste ikke at de var beregnet for HID. Trodde jeg bare kunne klæsje dem rett på, men fikk meg en liten overraskelse når jeg mottok dem, og når jeg skulle prøve å montere dem. For å få inn blinklyset måtte jeg kappe litt, det var det eneste jeg gjorde. Før jeg prøver å montere dem neste gang skal jeg ha HID klart. Kan legge ut noen bilder i min prosjekttråd for å vise noen av dilemmaene jeg står ovenfor. Er litt flere kontakter og litt forskjellige kontakter.
 #311828  av Neo

Heisann folkens..

Da kan jeg jo oppdatere litt her igjen :D .. Da har jeg fått montert på nye tåkelys bake med LED, samme så baklysene mine så det blir litt stil bake :D ..
Vedlegg
DSC01039.JPG
DSC01039.JPG (88.26 kiB) Vist 1230 ganger
DSC01040.JPG
DSC01040.JPG (84.45 kiB) Vist 1229 ganger
DSC01042.JPG
DSC01042.JPG (84.83 kiB) Vist 1229 ganger
Sist redigert av Neo den 16 jan 2009 16:04, redigert 2 ganger totalt.
 #312308  av Neo

så kan jeg jo tilføye nå at nye frontlykter med sort innmat fra USA er bestilt og på vei :D ..
Vedlegg
02-AZ-LI01-B-1.jpg
02-AZ-LI01-B-1.jpg (511.1 kiB) Vist 1315 ganger
 #312393  av Neo

Zupra skrev:Fine frontlykter det dær altså... :D
hmmmmmm... lyst på sånne ja.. quanta costa?
hehe tipper du mener prisen nå? :wink: .. dem kostet 1600 kr + frakt så ble totalt 2400 kr for begge lyktene, BILLIG vil jeg si :D ..
men får vist problemer med tilkoblinger her som quilan får, meeen skal nokk få det til på ett vis :D ..
 #312642  av Neo

Da var pipercross filter montert på, bestilte rør og slanger fra maxamtuning.. hadde det her på 4 dagen :D .. begynte i går og tilpasse rør og luftsensor og fikk limt det på så fikk det tørke over natten..

så fikk jeg det montert idag, ble imponert over hvor bra det ble :D .. lyden var barre helt rå og fantastisk, hører det inni bilen uten problem så skal bli artig og høre det på utsiden :twisted: .. Filtret har varmeskjold rundt så er det en åpning i fronten så i allefall under fart så kommer det frisk kald luft inn, men når man står i ro blir jo kanskje noe annet.. så blir gøy når våren kommer og virkelig teste bilen, nå er det jo snø på så den spinner jo bare..

så var jeg jo så jævla uheldig når jeg skulle sette bilen inn i garasjen igjen at jeg kom borti porten så fikk skrapet opp fangeren og leppa litt, men det er vist ikke så ille så skal kunne klare og fylle i.. men tiden vil vise, så det var en skikkelig nedgang idag :cry: ..
Vedlegg
DSC01020.JPG
DSC01020.JPG (85.19 kiB) Vist 1233 ganger
DSC01021.JPG
DSC01021.JPG (87.05 kiB) Vist 1238 ganger
DSC01026.JPG
DSC01026.JPG (90.01 kiB) Vist 1240 ganger
DSC01033.JPG
DSC01033.JPG (91.17 kiB) Vist 1234 ganger
DSC01035.JPG
DSC01035.JPG (90.16 kiB) Vist 1238 ganger
 #312643  av Neo

flere bilder
Vedlegg
DSC01038.JPG
DSC01038.JPG (87.65 kiB) Vist 1243 ganger
DSC01044.JPG
DSC01044.JPG (88.46 kiB) Vist 1242 ganger
 #312698  av inzane2012

er det pipercross viper filteret du har fått deg?? ligner veldig på det som jeg har bare at mitt er rødt med carbonskjold rundt... jeg merket vertfall en stooor forskjell i lyd før og etter monteringen, nesten så den går litt "stillere" på tomgang om du skjønner med så fort du gir på når du kjører så blir det helt herlig :twisted:
hvor kjøpte du det? og om jeg får spørre, hva betalte du for det?
jeg kjøpte mitt hos bsbildeler og betalte vel nett over 3k :shock: om jeg ikke husker helt feil...
 #312704  av Neo

inzane2012 skrev:er det pipercross viper filteret du har fått deg?? ligner veldig på det som jeg har bare at mitt er rødt med carbonskjold rundt... jeg merket vertfall en stooor forskjell i lyd før og etter monteringen, nesten så den går litt "stillere" på tomgang om du skjønner med så fort du gir på når du kjører så blir det helt herlig :twisted:
hvor kjøpte du det? og om jeg får spørre, hva betalte du for det?
jeg kjøpte mitt hos bsbildeler og betalte vel nett over 3k :shock: om jeg ikke husker helt feil...
ja det er forskjell i lyden ja uten tvil, syns det er så rått når man står iro og gasser opp når man får det innsugingslyden også, skjønner hva du mener ja.. helt syk lyd 8) ..

såpass stiv pris ja, det var jo mye :shock: helt ærlig så er jeg ikke helt sikker på hva det koster.. jeg kjøpte det hos en kompis av meg som ikke kunne bruke det på sin bil grunnet plassmangel.. men jeg skulle få det for 700 kr hos han, er ganske nytt filter så også.. jeg mener han sa det kostet ca 2000 kr men er ikke sikker, men jeg kan spørre han hvor han kjøpte det og hva det kostet om du ønsker det, ingen problem det :) ..
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9