Hei.
Jeg lurer på: Jeg har jo en J-spec 2jz-gte. Er det noe forskjell på J-spec fuelrail i forhold til Euro fuelrail, vist man ser bort i fra dysene så klart. Jeg har fått et meget bra tilbud på Sard 850 cc dyser, som passer i orginal rail. Han kunne også selge med Euro-spec railen. Er det noe vits å kjøpe railen også, eller er den lik som den jeg har??
Jeg lurer på: Jeg har jo en J-spec 2jz-gte. Er det noe forskjell på J-spec fuelrail i forhold til Euro fuelrail, vist man ser bort i fra dysene så klart. Jeg har fått et meget bra tilbud på Sard 850 cc dyser, som passer i orginal rail. Han kunne også selge med Euro-spec railen. Er det noe vits å kjøpe railen også, eller er den lik som den jeg har??
Thomas
Kjøretøy:
Tidligere:
Ford Granada 2.3L
Toyota Camry 2.0GLI
VW Passat 1.8t
Mitsubishi Sigma 3.0v6
VW Transporter 2.4 Daff
Toyota Supra mk3
Suzuki GSR 600
Suzuki B-King 1340
Har nå:
VW Toran Highline
Toyota Rav4 Cross Sport
Honda cb1300 X4
Kjøretøy:
Tidligere:
Ford Granada 2.3L
Toyota Camry 2.0GLI
VW Passat 1.8t
Mitsubishi Sigma 3.0v6
VW Transporter 2.4 Daff
Toyota Supra mk3
Suzuki GSR 600
Suzuki B-King 1340
Har nå:
VW Toran Highline
Toyota Rav4 Cross Sport
Honda cb1300 X4