TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lørnings Supra

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #289541  av Lørnings

TommR skrev:Tøft!!! Så jo gutta i innkjøringa til piten der å jo, når du prøvde å ta sistesvingen i 2. gir og måtte hente'n inn igjen. :) hehe har du noen av de bildene du tok i fart rett før kløfta? Hadde vært tøft med en bilde av bilen min "rullende" hehe Slenger med et bilde fra teffet når jeg er i farta.
P1020532.JPG
Bildene er det Petter som står for :D så det er han dere må mase på :wink:
 #289593  av AE86 Drifter

Bilder fra japse treff
Vedlegg
DSC_0222.JPG
DSC_0222.JPG (1.49 MiB) Vist 1250 ganger
Teknisk
Teknisk
DSC_0236.JPG (1.53 MiB) Vist 1243 ganger
DSC_0247.JPG
DSC_0247.JPG (1.32 MiB) Vist 1248 ganger
 #289677  av Lørnings

Igår var det hobbykveld igjen da, tenkte jeg skulle rydde litt i ledningsnettet i bilen. Det har vært noe gammalt stereo surr som sikkert var hitech for 15 år siden ,men som nå bare er kast. Bestemte meg for å begynne fra scratch, så tok ut det jeg kom til uten å demontere noe mer enn passasjersetet og midtkonsollen. Fikk ut en haug med ledningsnett! La opp noen høytalerkabler bakover så jeg får litt lyd bak også. Hjalp godt med noen 6x9 i kasser bak der :wink:
Vedlegg
ledningsnettet jeg tok ut..
ledningsnettet jeg tok ut..
Bilde077.jpg (270.77 kiB) Vist 1238 ganger
Typisk hobby, alt som kan stå åpent, det er åpent=P
Typisk hobby, alt som kan stå åpent, det er åpent=P
Bilde076.jpg (295.95 kiB) Vist 1236 ganger
 #289679  av Lørnings

La merke til at photobucket ikke hadde større filmer enn 5 minutter, derfor kom jo ikke resten av filmen med..delte den derfor og la inn på nytt, det er mulig det kommer noe fra film 1 på nytt i film 2, men det får dere leve med :wink:

http://s219.photobucket.com/albums/cc15 ... effWMV.flv

http://s219.photobucket.com/albums/cc15 ... ff2WMV.flv
 #289690  av Supramk3turbo

Se der ja, nesten et helt ledningsnett ute av bilen:) he he. Du fikk jo opp farta litt på de sisste rundene der så jeg, men skulle absolutt ha kjørt fra den 200sx'n som kom forbi deg der :)
 #289698  av Lørnings

Hehe..fikk dårlig utgang på svingen, men holdt følge på slutten av sletta da :D men var snill i innbremsinga og slapp han først, det får være grenser til horn i panna :P
Nesten hele det ledningsnettet lå inni der hanskerommet skulle ha vært, så det så sinnsykt rotete ut! Deilig å få det ut, men angrer skikkelig på at jeg ikke hadde en signalkabel jeg kunne legge når jeg først hadde ut setet :? Men sånn er det når man ikke planlegger :P
 #289702  av AE86 Drifter

Rune mente du var gal som kasttet alt det koberet :D
"Tenk på alle pengene som ligger i kobberet"
 #294154  av Lørnings

Nå har det vært stille her en stund..eksamenstid og greier har gjort sitt. Har kjørt mest mulig og skrudd minst mulig på bilen, går ålreit nå! :wink: MEN igår var det på tide å få testa noen burne-hjul :D Bilen så litt misfostra ut med svære dekk foran og smale dekk bak, men sidelengs gikk det! :lol:

Planen videre er litt stereoanlegg og ny oljekjøler! :wink:
Vedlegg
Orginale supra hjul har samme dim som avensis, det hjelper på dekk leting!;o)
Orginale supra hjul har samme dim som avensis, det hjelper på dekk leting!;o)
DSC00030.JPG (697.12 kiB) Vist 1237 ganger
25062008641.jpg
25062008641.jpg (229.39 kiB) Vist 1250 ganger
 #308276  av Lørnings

Det er ikke akkurat med glede jeg avslutter denne tråden for godt. :cry: Bilen ble stjælt og er blitt kappa i biter, og vil aldri mer være å se på veien.. Men jeg får komme sterkere tilbake med nye prosjekter etterhvert! :wink:
 #308282  av Andreazz

Lørnings skrev:Det er ikke akkurat med glede jeg avslutter denne tråden for godt. :cry: Bilen ble stjælt og er blitt kappa i biter, og vil aldri mer være å se på veien.. Men jeg får komme sterkere tilbake med nye prosjekter etterhvert! :wink:

Satan :evil: Er den funnet nå? Håper forsikringa gjør at du får igjen en fornuftig summ :wink:
 #308322  av lexusmann

Fy f..... er bare sååå mange jævler der ute som bare er ute etter å lage kvalm for en stakkars entusiast... :evil: utrolig at folk ikke kan ting få være i fred.... ble skikkelig pissed her nå... :x
 #308326  av Daniel HS

:cry: :cry:

Er nesten så jeg får lyst å slutte med alt som heter bilinteresse når jeg leser slikt som dette, ihvertfall slutte å legge ut penger på den. Er nesten begynt å bli livredd uansett hvor jeg parkerer bilen for tiden.... Eneste stedet som er trygt er godt innelåst i garasjen virker det som. Skummelt dette her, er mange som har hatt innbrudd/herping siste tiden.

Vil bare kondolere, håper at det som kan ordne seg, ordner seg. Verste er vel ikke at bilen er vekke, men er vel timene som ligger bak, og affeksjonsverdien som blir hardest rammet vil jeg tro...
 #308345  av apehest

mmm er faktisk en lettelse at rollaen er bortlåst og plukka i småbiter. Ikke at noen hadde ribba den for deler i den tilstanden den var i, men nok av folk som kunne tenke seg å kjøre den grundig ihjel før de parkerer den i et skogholdt og brennern. Har alltid den tanken i bakhuet når jeg parkerer i byen.

Man bør også tenke seg om når det gjelder hvordan man gir ut informasjon på forum som dette. Hvis du legger ut info som kan hinte til hvor bilen kan være å finne(f.eks regnummer), og masse detaljer om alt det fete stashet du har i bilen. Det tok meg akkurat nå i underkant av to minutter å finne ut hvor lørnings bor og ganske mye om bilen bare utifra bildet lengre opp på siden her hvor regnummeret står.
Trenger ikke mye fantasi for å forstå at et bilforum kan bli en liste over hvor man finner biler man kan rappe. Noen andre som blir småbekymra av tanken?
 #310457  av Supramk3turbo

Gamle supra'n din er med ca 2 sek på 200sx-ogn dvd'en fra japmeet'ene i sommer :) hehe. Kjekt å vite...
 #310497  av Lørnings

Har du filmen eller?Høres ut som bra tidsfordriv i jula :D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9