TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #308427  av ina

Gt4WRC skrev:Skål for nok en natt på jobb. Sooove! Hater fremdeles å ikke ha lappen om noen lurte på det. :)
Ina: Denna "gt4" du så i åmot var sikkert en som heter Jimmy som har vil jeg tro, knall kar!
mye mulig;) stakkars gutt:D
 #308452  av Gt4WRC

JK86 skrev:kjenner du han?
Jepp. Han er en ordentlig reodor felgen fyr som får til det meste med skruing. Bygde om bilen sin fra celica gt til 3sgte turbo :) funka bra det!
Forskjellen på hans "gt4" og en orginal gt4 er bremsene og at han har fremhjulstrekk.
Han bytta motoren min for meg da jeg fikk rådebank på min. Noen som har tatt ut en motor på en gt4 kjappere enn han her inne? Under 2 timer brukte Jimmy :) hehe..
 #308494  av JK86

hehe ja er litt av en skrue det der. jobba me han på beco tek ett par år før
 #308597  av ina

er kult da,, egner seg kanskje bedre til fest enn julebord på byn... var på et bad taste party engang i februar, da var det noen som hadde no liknende på seg.. men hu var egentlig bare fæl, så det passet på en måte inn... tror det hvite ble brent opp ut over kvelden da.. men..
 #308609  av Giske

Jaa, jeg lurer litt på om jeg kanskje skal spare det til en litt bedre anledning :lol:
Tror aldri jeg hadde turt å hatt på meg noe sånt offentlig! :oops:

Noen kler det bare bedre enn andre :roll:
 #308612  av Giske

Det var forresten sinnsykt glatt her på morgenen i dag :shock: Kom sidelengs ut på gamle e 18! brukte lang tid på å rette opp, flaks at det ikke kom bil imot! :o
 #308669  av lexusmann

Fikk ENDELIG etter ca 3 uker fiksa kjølehjørnet mitt i dag.... :D eller, fiksa, mannen tok hele innsida og bytta den ut med ei ny.... :lol:
Sist redigert av lexusmann den 29 nov 2008 18:44, redigert 1 gang totalt.
 #308697  av Giske

bose skrev:Hei giske
hvori tønsberg bor du?
og hva kjører du?
jeg er den som kjører hvit mr2 mk1 i nøtterøy/tønsberg :)
hei, jeg bor på sem:) kjører blå og svart celica t18:)
Tror ikke jeg har sett deg før, eller jeg er litt fjern når jeg kjører, så.. :roll:

Er ikke så mye og farter for tiden så er ikke så rart om jeg ikke har sett deg:) var på døgnet i går da, hehe. Lagde kø gjennom hele sentrum når vi dro på rånerunde :lol:
 #308720  av bose

hehe ok
kjenner du til den røde mk1`n som står på sem?
har sett den der hver gang jeg har vært på vei til e18 motorsenter...
 #308743  av Giske

bose skrev:hehe ok
kjenner du til den røde mk1`n som står på sem?
har sett den der hver gang jeg har vært på vei til e18 motorsenter...
Hm, nei jeg kan ikke si jeg har sett den/lagt merke til den :?

Men apropo det, er det noen andre fra tbg området på forumet her? møter nemlig en sort mr2 hver morgen på vei til skolen..

Noen du kjenner kanskje?
  • 1
  • 389
  • 390
  • 391
  • 392
  • 393
  • 1175