Ikke mye... Har vært mye syk i det siste.. (kanskje det har noe med at jeg skrur i en carport.. har jo hvertfall tak over hode ) Også de dagene jeg ikke jobber så går tiden til å lese på teoriprøven... og når man går på skole i tillegg så er det ikke mye tid tilovers..
Men i dag har jeg fått flytta batteriet bak, i en batteriboks.. gjennstår å få trekt opp ledninger og kobla hovedstrømbryter. Holder også på å fjerne "spakene" som er på rattstammen etter som det ikke er mer klaring enn et par cm fra rattet... Slår nesten borti dem når jeg ratter.. Har fått kobla bryter på blinklysa men ikke på vindusviskerene enda.. Noen som har en grei forklaring på hvordan jeg lettest kan finne utav hvilke ledninger som brukes på normal og rask hastighet?? Tenkte å koble det opp til en 3 veis bryter der også..
Også har jeg fått kjøpt meg en vifte reim som vil passe etter at jeg har fjerna AC kompressoren.. Leste på soarercentral.com og fikk lengden og nr. til den viftereima som skal passe.. For de som evt. lurer så er det 6PK1885.
Også er varmeaparattet også ute nå.. Vurderere et varmeaparat fra Summit racing, som vistnok skal være veldig bra og lettere enn orginalen..
Julegavene mine bestiller jeg snart fra driftworks, som vil inneholde hydr. håndbrekk, nytt luftfilter, 2stk. 3" FIA godskjente seler og noe annet småting som vaier til hovedstrømbryter, øyebolter ol.
Håper på å få gjort litt i helga, så skal jeg se om det er noe spesielt og ta bilde av
Takker alle for tips og hjelp ettersom erfaringsnivået ikke er på topp siden dette er første gangen
Hvis noen har noen 17" felger, 5x114,3.. så er jeg veldig interessert... ALT vurderes, bare å ta kontakt