TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Newsflash/Sneakpeak - Pioneer 2004

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #30795  av @lpher

Tenkte jeg bare skulle lodde stemninga å høre hva folk tror om disse produktene som kommer fra Pioneer i 2004

@lpher
Vedlegg
Pioneer TS-SW124D Shallow Subwoofer with Symetric Dual Cone and Surround Construction at Four-Inches High
Pioneer TS-SW124D Shallow Subwoofer with Symetric Dual Cone and Surround Construction at Four-Inches High
Pio_sub.jpg (44.45 kiB) Vist 3676 ganger
Pioneer AVIC-N1 memory navigation, audio video entertainment and vehicle performance monitoring system. (?!!!!)
Pioneer AVIC-N1 memory navigation, audio video entertainment and vehicle performance monitoring system. (?!!!!)
pio_sat_nav.jpg (37.94 kiB) Vist 3676 ganger
Pioneer DEH-P8MP Gen-Y designed Single CD player with new Organic EL display, MP3/WMA playback and Rotary Control
Pioneer DEH-P8MP Gen-Y designed Single CD player with new Organic EL display, MP3/WMA playback and Rotary Control
Pio_premier.jpg (30.95 kiB) Vist 3676 ganger

#30799  av CelicaTurbo

hm, den subben i 8" versjon hadde kanskje passet i dørene på Celica mk5'er med System 10 lyd orginalt? Her er det jo 8" orginalt i døren, men det er ikke nok dybde til å montere slikt fra andre leverandører men det er mulig denne kanskje passer? :)

#30809  av Erlend

Digga den Premier-headuniten :) Var rå... Tøft med mix av sort farge og børsta stål :)

#30829  av @lpher

CelicaTurbo skrev:hm, den subben i 8" versjon hadde kanskje passet i dørene på Celica mk5'er med System 10 lyd orginalt? Her er det jo 8" orginalt i døren, men det er ikke nok dybde til å montere slikt fra andre leverandører men det er mulig denne kanskje passer? :)
You might be right...har jeg ikke tenkt på før :-)

@lpher

#30830  av @lpher

Erlend skrev:Digga den Premier-headuniten :) Var rå... Tøft med mix av sort farge og børsta stål :)
Om denne havner i 'rett prisklasse' så skal jeg driste meg til å si at Pioneer antageligvis har en vaskeekte salgsuksess på hendene....noe ala det som hendte da DEHP7400 ble lansert :-)

@lpher

#30844  av sindrejl

så stilig ut den der ja.. kunne dog tenkt meg sånn dvd skjerm ;) stilig :D

#30863  av chris

@lpher skrev:
Erlend skrev:Digga den Premier-headuniten :) Var rå... Tøft med mix av sort farge og børsta stål :)
Om denne havner i 'rett prisklasse' så skal jeg driste meg til å si at Pioneer antageligvis har en vaskeekte salgsuksess på hendene....noe ala det som hendte da DEHP7400 ble lansert :-)

@lpher
7400 er jo en knall spiller, spør du meg ;)

#30864  av chris

Høyttalerne så ganske.. snodige.. ut.. Men spilleren var litt tøff. Kunne dog tenkt meg den dvdskjerm-saken, som ser ut til å være en oppgradering av den jeg har snakka med deg om tidligere, @lpher?
Blir nok neppe rett prisklasse akkurat den i hvert fall...

#30874  av @lpher

chris skrev:Høyttalerne så ganske.. snodige.. ut.. Men spilleren var litt tøff. Kunne dog tenkt meg den dvdskjerm-saken, som ser ut til å være en oppgradering av den jeg har snakka med deg om tidligere, @lpher?
Blir nok neppe rett prisklasse akkurat den i hvert fall...
Ja..jeg mener vi har snakka om den tidligere ja...skal ikke undervurdere Pioneer og deres evne til å overaske :-)

@lpher

#30876  av @lpher

chris skrev: 7400 er jo en knall spiller, spør du meg ;)
Stemmer nok det...den var groundbreaking på flere områder...ikke minst pris...men det har skjedd en del ting siden den ble lansert da.... ;-)

@lpher

#30883  av chris

@lpher skrev:
chris skrev: 7400 er jo en knall spiller, spør du meg ;)
Stemmer nok det...den var groundbreaking på flere områder...ikke minst pris...men det har skjedd en del ting siden den ble lansert da.... ;-)

@lpher
Joda, men sånn er det innen alt :)
Det haster i hvert fall ikke å oppgradere for min del. Eneste jeg kunne tenkt meg å gjort noe med, er å bytta til HX2 sub'er :)

-edit-
ja, og så nytt fronsett kanskje. og må vel ha ny forsterker. og dvdspiller med skjerm. og og og og :D :D

#30923  av @lpher

chris skrev: Joda, men sånn er det innen alt :)
Det haster i hvert fall ikke å oppgradere for min del. Eneste jeg kunne tenkt meg å gjort noe med, er å bytta til HX2 sub'er :)
LOL...youre right offcourse ;-)

chris skrev:
-edit-
ja, og så nytt fronsett kanskje. og må vel ha ny forsterker. og dvdspiller med skjerm. og og og og :D :D
"Ive got what you need...just say the word" :D

@lpher

#31678  av @lpher

Pioneer DEH-P8MP som er avbildet først i denne tråden...vil mest sannsynligvis bli en arvtager til DEHP8400....og vil vel dermed havne på ca. 6.000,- til 8.000,- når den kommer til norge... :-)

@lpher

#33471  av @lpher

Da begynner bitene å falle på plass i 2004 lineupen til Pioneer:

Disse modellene er kommet i salg nå:

DEH-1600:
http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=808

DEH-1630:
http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=811

DEH-P2600:
http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=827

DEH-P3600:
http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=824

DEH-P3630:
http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=825

@lpher

#33473  av Turbo 4x4

Jeg var på pioneer møte i går og da så vi alle de nye modellene.. Mange bra og billige... DEH-p80mp koster 4998.-
Det er en grei pris...