TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Espen's Corolla [Stanced]

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #308813  av Espen-S

Espen's Toyota Corolla E10 Projekt

Kjøpte meg en Corolla 97 modell for ca 1 år siden. Begynte som smått med litt småstell og smådeler osv pga lite penger, men ettervert så har det kommet mere og mere deler... Egentlig var detta planlagt og bli ett ''sommer'' Projekt pga ikke noe stå plass inne, men det er først nå pengene kommer.. Så blir nok full satsing og stelling til våren :) Men holder på litt nå da, så bilder og oppdateringer kommer stadig :) Sier Takk til ideer som dere kommer med til meg, for det trenger jeg :) Sikkert mange som har samma bilen :)

--------

Detta Var Da altså starten :)

Bilde
Sist redigert av Espen-S den 27 mai 2010 15:09, redigert 8 ganger totalt.
 #308818  av EXS

fin bil, er nok mye potensial i denne bilen...

sjekk ut tråden til plumbo for og bli inspirert :wink:
 #308822  av |plumbo

Hilst på deg før men ;)
Vil ikke anbefale hvit bun farge med flakes . Det vil se møkkete ut
Derimot svart med flakes er fett . et forslak ang lakk , sjekk ut den ene lexus hvite som er levert ( husker ikke koden i hue ) men den er rimlig fet ! Hvit og gull pearl !
Her er noen eksempler ( sykkelen til jentungen min og min bil )
Vedlegg
25614910180_large.jpg
25614910180_large.jpg (66.74 kiB) Vist 4165 ganger
DSC01803.jpg
DSC01803.jpg (40.57 kiB) Vist 4167 ganger
DSC01807.jpg
DSC01807.jpg (55.39 kiB) Vist 4158 ganger
Sist redigert av |plumbo den 01 des 2008 00:10, redigert 1 gang totalt.
 #308824  av EXS

javisst ja.... PP overtok vel for PC skiltene

sorry for OT

her har du litt inspirasjon :)

#308828  av mr2storbrua

EXS skrev:javisst ja.... PP overtok vel for PC skiltene

sorry for OT
PD overtok for PC-skiltene som er arendalsdistriktet, mens PP er kristiandsandsdistriktet tror jeg.
 #308846  av Espen-S

:) Plumbo.. Den lakken var skam rå! :D Mye Trur du den ligger på Pr liter? Den hadde gjort seg, og kansje ett svart panser :) Du må gi meg Farge koden på Den lakken På den sykkelen og den lexsus Fargen :)

Kommer til å se bilen på Rudskogen til Sommeren! :D Og litt Rundt i Telemark :) Den står forøvrig stille nå, pga hlder på å gjørde den klar til sommeren.

Men kommer me a Dvd systemet i dag om lønninga kommer :| hehe :P

Her er noen deler som er lakkert blå :) Må ha blå deler inni, siden lysa der er blå! :P

Bilde

Bilde
 #308859  av Espen-S

Lurte på noen Coilovers da? Noen som vet noe kjempe bilige noe jeg kan få kjøpt, eller ett greit merke her i norge?
SÃ¥ att K-Sport hadde noen, men sjukt dyre..
 #308862  av Mr T

K-sport er billige! ikke vits i og kjøpe kina-kina bare for og ha det liksom,er jo greit at de har en viss funksjon??
K-sport er et greit alternativ,men vis du skal ha noe som er billigere så lurer du deg selv...
 #308865  av Giske

Stilig dette blir da! Må få se flere bilder inni da?:)

Forresten, hvilken lakkode er det på den blåfargen du har inni bilen? Ser nemlig ut som akkurat den fargen jeg trenger til min..
 #308870  av samejon

Er vel bare å spørre plumbo om han er fornøyd med sine coilovere ;)
 #308890  av Espen-S

Mente å skrive att jeg ønska noen Coilovers som ikke var så dyre men som ikke var noe kina pakk ;) Men fant nå til 5000 kr.. Kunne velge mellom D2 eller V-Maxx :) Trur det blir D2 :)

Ja det begynner å hjelpe seg.. Fikk Dvdn i dag :D Så blir spennende og få satt inn i den ledige plassen og fått 3 instrumenter der spilleren skulle stått :) Skal få noen bilder :)

Angående Lakk koden, den er: 20-81 (Dupli Color) Hav blå metalick lakk :) Setter ut noen bilder utover kvelden.
 #308914  av |plumbo

fargene er kunn ren svart og ren hvit med flakes
 #308946  av Espen-S

SÃ¥ Jeg Bruker bare orginal hvit fargen som er Kode 040, og bare tilsetter flakes ?
Mye trur dil koste bare for lakken da? :)

Oppdateringer;
-Noen Motorrom slanger for å få vekk alle strøm ledninger å sånt
-Xenon sett til TÃ¥kelysa
-www.TS-ogn.no klistremerker til å ha i Siderutene
-Panel for målere
-Olje,Volt og Rpm målere

----

Bilder kommer snart! :)
 #309017  av Espen-S

Fikk ett par bilder a det som skal være baki bilen, og DVD Spilleren da :) Trur det skal spille godt..

Bilde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14