TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Spammail?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #309283  av mr2storbrua

Fikk denne mailen idag som gikk igjennom spamfilteret til hotmail:
You have won 1,000,000.00.Euros in De Euromillions Email
Sweepskas Program Corporation, held on the 4th of December, 2008 in The Netherlands.
Your email address was selected via computer ballot along with
other 50 million email addresses collected from the web internet accross the
globe and your email came up with a golden ticket number as end of year BONANZA.
We write to officially notify you of this award and to advise you to contact the processing office immediately for the cliam.
Contact person: Peter Anderson.
TEL:0031-659-052-422
REPLY E-mail TO: claimagents009@aol.com
Below are your Winning Information's:
Yours Sincerely,
Promotion co-cordinator
Mrs. Holly Pieter.
REPLY E-mail TO: claimagents009@aol.com
Syns bare det var så merkelig at de ikke spurte om at jeg var nødt til å sette over en liten sum på en konto eller lignende. De har jo tydeligvis allerede mail-adressa mi, så dersom det er for å gjøre penger på reklame så ser jeg ikke helt poenget. Andre som har fått denne? Kan vel ikke skade å svare på den?
 #309287  av sindrejl

det er jo såklart for å få kontakt med deg, og så er det bare en liten ting du må gjøre for å få pengene og så begynner det å balle på seg.. herregud mann de bruker en .aol adresse! :P
 #309298  av lexusmann

Tror ikke du skal ta den der særlig seriøst nei...skumle saker...
 #309320  av mr2storbrua

Går nok ikke på den der nei, celicat23 :wink:

Spørs nok om ikke det pengevaset kommer når man svarer ja. Som de sier på svindlertriks: "when something looks to good to be true, it probably is".
 #309325  av celicat23

inzane2012 skrev:
celicat23 skrev:Siden du spør så har jeg funnet noe du sikkert vil ha til bilen din også:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Ac ... 240%3A1318

:D
kunne faktisk vert litt artig og sett en bil med den modden der, sett hele prosessen fra installasjonen til dyno testing før og etter :)
Det er ganske enkelt: du setter deg inn i bilen din og tester 0-100km/t. Så finner du frem alle pengene den dingsen der vil koste deg i frakt, toll osv, og så tenner du på de pengene. Så tar du en ny 0-100 test. Voila, der har du forskjellen! :lol:
 #309327  av inzane2012

ser d ut som jeg gidder å bruke peng på noe sånt da? :D nei, jeg har nok utgifter, så får holde med at noen andre gjør det:P