TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #309444  av JK86

hmm. skal nok sjekke litt med noen kompiser og se om ikke vi drar oxo. mange dere eller?
 #309458  av James

JK86 skrev:hmm. skal nok sjekke litt med noen kompiser og se om ikke vi drar oxo. mange dere eller?
Jepp, blir ville tilstander der nede! :P Vi e 4 kompiser som skal...
 #309491  av Larsen

Daniel HS skrev:
Larsen skrev:
James skrev:DJ Tiesto idag på Arenum i Bergen idag!!! Gleder meg som en unge :mrgreen:
Var det bra?
Hadde lyst til å dra, men d er litt vel langt herifra...
Jeg synes det var helt sinnsykt rått, :mrgreen: men så er jo jeg DJ selv og digger trance, og spesielt Tiësto.

Eneste som manglet var et par av de gode gamle låtene, som f.eks Love Comes Again og Theme From Norefjell og litt slikt... Men var mer enn verdt pengene. Var faktisk så fett at jeg gikk inn i en slags transe på dansegulvet. Nei, det var ikke alkoholen sin skyld, var litt tilbakeholden og styrte meg greit når det gjaldt den i dag, ville ikke at noen skulle ødelegge konsert opplevelsen, så ble bare nok til å komme i form :P Tror kroppen kommer til å verke etter 5,5 timer på dansegulvet i morgen :P Er slik at jeg vurderer Sensation White til neste år :P

Langt unna? Snakket med noen, de hadde tatt tog fra Tønsberg kun for å se DJ Tiësto her i Bergen! :P

Men nå er det vel på tide å legge seg tenker jeg... God natt til de av dere som sitter våken enda, og god morgen til de av dere som står opp nå... :P
holder på som Dj proffesjonelt eller kun på hobby?
 #309525  av Daniel HS

Larsen skrev:holder på som Dj proffesjonelt eller kun på hobby?
Spørs jo hva du legger i proffesjonelt det? Spiller på byn, leid inn til fester og andre arr. eller tenker du Bedroom DJ?

Spilte hver eneste helg tidligere, enten leid inn som DJ på privatfester/andre arrrangement eller på byn, spilt en del for Lyd Lys & Karaoke her i Bergen bl.a. Driver også et lite lydfirma som heter Askøy Lyd & Lys sammen med noen kompiser på hobbybasis/kveldstid/helg, til våren har vi hatt dette firmaet i 4 år. Har desverre ikke spilt så mye siste året, mye pga en øreskade jeg dro på meg (trolig brist i trommehinnen). Men satser på at ting skal ta seg opp igjen nå over nyåret. Har begynt så smått igjen med å spille på noen julebord bl.a, og det er enkelt og greit noe dritt, men kan ikke bare få godjobber :P
 #309543  av arctic_celi

Trenger hjelp fra noen godt orienterte autofile mennesker :)
Er jo ikke så mange Celica t-sport'er som er solgt i Norge :)

viewtopic.php?f=52&t=30528
Vedlegg
2009291-bilde1-cimg0927.jpg
2009291-bilde1-cimg0927.jpg (47.89 kiB) Vist 1016 ganger
2009291-bilde3-cimg0930.jpg
2009291-bilde3-cimg0930.jpg (47.45 kiB) Vist 1020 ganger
 #309584  av Larsen

Daniel HS skrev:
Spørs jo hva du legger i proffesjonelt det? Spiller på byn, leid inn til fester og andre arr. eller tenker du Bedroom DJ?

Spilte hver eneste helg tidligere, enten leid inn som DJ på privatfester/andre arrrangement eller på byn, spilt en del for Lyd Lys & Karaoke her i Bergen bl.a. Driver også et lite lydfirma som heter Askøy Lyd & Lys sammen med noen kompiser på hobbybasis/kveldstid/helg, til våren har vi hatt dette firmaet i 4 år. Har desverre ikke spilt så mye siste året, mye pga en øreskade jeg dro på meg (trolig brist i trommehinnen). Men satser på at ting skal ta seg opp igjen nå over nyåret. Har begynt så smått igjen med å spille på noen julebord bl.a, og det er enkelt og greit noe dritt, men kan ikke bare få godjobber :P
Proffensjonelt så tenker jeg jo på om du har blitt betalt for å spille mer enn et par ganger. Hehe, har funnet ut at de er drittjobbene man tjener best penger på da...
 #309599  av Daniel HS

Larsen skrev:
Daniel HS skrev:

Proffensjonelt så tenker jeg jo på om du har blitt betalt for å spille mer enn et par ganger. Hehe, har funnet ut at de er drittjobbene man tjener best penger på da...
Da vil jeg regner meg som proff, vet ikke hvor mange spillejobber jeg har hatt :shock:

DJ selv eller?
 #309701  av sindrejl

arctic_celi skrev:Trenger hjelp fra noen godt orienterte autofile mennesker :)
Er jo ikke så mange Celica t-sport'er som er solgt i Norge :)

viewtopic.php?f=52&t=30528
kjøp kjøp :D nyyydelig bil.. åsså tar du den med på acr :)
 #309765  av Lørnings

Daniel_hoy skrev:VW Polo må faen med være den største dritten som er laget! Hadde ikke tatt i mot en viss den ble kastet etter meg! :x
Welcome to the world as VAG owners knows it! :P
 #309789  av Daniel HS

Larsen skrev:
Daniel HS skrev: DJ selv eller?
Ja jeg spiller for noen utesteder her i området, ikke så alt for ofte, men det er like greit ettersom jeg hater musikken jeg må spille :?
Hva musikk spiller du da, og hva liker du å spille?
 #309927  av Larsen

Daniel HS skrev:
Larsen skrev:
Daniel HS skrev: DJ selv eller?
Ja jeg spiller for noen utesteder her i området, ikke så alt for ofte, men det er like greit ettersom jeg hater musikken jeg må spille :?
Hva musikk spiller du da, og hva liker du å spille?
Det går i komersiell og 80 talls musikk på byen. Selv liker jeg å spille house og hardhouse, men det er jo sjelden jeg får spille for noen andre enn meg selv :(
 #309932  av Daniel HS

Larsen skrev: Det går i komersiell og 80 talls musikk på byen. Selv liker jeg å spille house og hardhouse, men det er jo sjelden jeg får spille for noen andre enn meg selv :(
Ahh, selv foretrekker jeg å spille club - house - trance. Men som du sier, sjeldent man får spilt favorittmusikken sin... Vinyl-(evt Rane/Serato e.l.) eller CD du bruker? Selv spiller jeg på CD, men vurderer å gå til anskaffelse av 1210er slik at jeg får lært meg litt vinyl... :P Godt det ikke bare er meg her inne som driver på med dette :P

Spilte forøvrig på to julebord i helgen, det ene gikk ganske greit med mye liv, mens det andre gikk til h*****e... Eneste gangen det overhodet var mulig å få folk på gulvet var når jeg spilte klinelåter :x
  • 1
  • 393
  • 394
  • 395
  • 396
  • 397
  • 1175