TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #310079  av Giske

Woho!! Skal til Kiel til helgen med fattern:D

Er det noen toyota forhandlere eller andre bilbutikker i kiel som er verdt å stikke innom?
 #310083  av ina

nedtelling til ferie... 1 uke og 2 dager til jeg drar på ferie... nesten 3 uker i thailand :D
 #310085  av Giske

ina skrev:nedtelling til ferie... 1 uke og 2 dager til jeg drar på ferie... nesten 3 uker i thailand :D
:shock: Det må være utrolig digg! kjenner jeg savner sol og varme nå.
Nå er jo snøen borte, bare slaps, trist og grått :cry:
 #310093  av ina

Giske skrev:
ina skrev:nedtelling til ferie... 1 uke og 2 dager til jeg drar på ferie... nesten 3 uker i thailand :D
:shock: Det må være utrolig digg! kjenner jeg savner sol og varme nå.
Nå er jo snøen borte, bare slaps, trist og grått :cry:
jepp... skal bli digg...
er fortsatt litt snø igjen her, med blanding av slaps og is...
 #310100  av Daniel HS

Fikk denne i posten i dag, Celica MkI :P

Bilde

Og lastebilen kjøpte jeg for noen dager siden...

Supraen er lenge siden jeg kjøpte... Alt skal være i 1:72, litt usikker på Supraen da...
Vedlegg
Uten navn.JPG
Uten navn.JPG (36.26 kiB) Vist 1225 ganger
DSC02085.JPG
DSC02085.JPG (894.74 kiB) Vist 895 ganger
 #310147  av Daniel HS

JK86 skrev:fett. spes lastebilen var drit kul. hvor kjøpte du detta?
Lastebilen fant jeg på Coop Obs, kostet vel hele 49,- :P Celicaen fant jeg på Ebay, Supraen ble kjøpt en eller annen gang jeg var i Sverige tror jeg... Har en Skyline i samme størrelse også... :P

Har også 2 radiostyrte Supraer som er noen hakk større :P
 #310150  av lexusmann

Siden jeg dreit meg ut og skulle poste bildet av rollan med nye vinterfelger her(ble jo ikke det da :lol: ), vil jeg bare si at jeg har et sett 14" originale Toyota kapsler hvis noen vil ha...vet ikke helt om jeg skal ta noe for de, da 2 av dem er noe oppskrapet...send en pm i tilfelle....
 #310171  av Larsen

Daniel HS skrev:
Larsen skrev: Det går i komersiell og 80 talls musikk på byen. Selv liker jeg å spille house og hardhouse, men det er jo sjelden jeg får spille for noen andre enn meg selv :(
Ahh, selv foretrekker jeg å spille club - house - trance. Men som du sier, sjeldent man får spilt favorittmusikken sin... Vinyl-(evt Rane/Serato e.l.) eller CD du bruker? Selv spiller jeg på CD, men vurderer å gå til anskaffelse av 1210er slik at jeg får lært meg litt vinyl... :P Godt det ikke bare er meg her inne som driver på med dette :P

Spilte forøvrig på to julebord i helgen, det ene gikk ganske greit med mye liv, mens det andre gikk til h*****e... Eneste gangen det overhodet var mulig å få folk på gulvet var når jeg spilte klinelåter :x
Ohh. Kjipt når det skal være sånn! Har hatt et par jobber hvor musikken ikke har gått helt igjenom jeg også, men d skjer heldigvis sjeldent.
Bruker bare cd egentlig. Brukte noe vinyl før, men det finnes jo ingen gode platesjapper igjen i Norge så d var egentlig bare å gi opp. Dyrt er det også. Men jeg kan det grunnleggende på vinyl da. Hvis du har gode platespillere så er jo mulighetene store! Fin lyd er d i dem også :D
 #310244  av Daniel HS

Larsen skrev:
Daniel HS skrev:
Larsen skrev: Det går i komersiell og 80 talls musikk på byen. Selv liker jeg å spille house og hardhouse, men det er jo sjelden jeg får spille for noen andre enn meg selv :(
Ahh, selv foretrekker jeg å spille club - house - trance. Men som du sier, sjeldent man får spilt favorittmusikken sin... Vinyl-(evt Rane/Serato e.l.) eller CD du bruker? Selv spiller jeg på CD, men vurderer å gå til anskaffelse av 1210er slik at jeg får lært meg litt vinyl... :P Godt det ikke bare er meg her inne som driver på med dette :P

Spilte forøvrig på to julebord i helgen, det ene gikk ganske greit med mye liv, mens det andre gikk til h*****e... Eneste gangen det overhodet var mulig å få folk på gulvet var når jeg spilte klinelåter :x
Ohh. Kjipt når det skal være sånn! Har hatt et par jobber hvor musikken ikke har gått helt igjenom jeg også, men d skjer heldigvis sjeldent.
Bruker bare cd egentlig. Brukte noe vinyl før, men det finnes jo ingen gode platesjapper igjen i Norge så d var egentlig bare å gi opp. Dyrt er det også. Men jeg kan det grunnleggende på vinyl da. Hvis du har gode platespillere så er jo mulighetene store! Fin lyd er d i dem også :D
Har ikke prøvd vinyl så mye, men fikk etterhvert litt teken på det, men har langt igjen å gå... Dersom det blir 1210er blir det mest for morro.. :D Og som du sier, lyden er nydelig, kan ikke sammenlignes med digitallyd fra CD/mp3 etc. Lenge leve vinylen :D

Hva utstyr har du da?
 #310632  av lexusmann

Chopper karene er herlige på snøføre...http://www.spikedhumor.com/articles/170 ... ummer.html :D :D :D :D
  • 1
  • 394
  • 395
  • 396
  • 397
  • 398
  • 1175