TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lærlingplass

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #310263  av iskrem

Jeg var så "dum" at jeg gikk tre-årig allmennfag VGS og må dermed finne min egen lærlingbedrift utenom skolens systemer, da min rett til videre utdanning har utgått. Derfor lurer jeg på om det er noen som tilfeldigvis vet om noen bedrifter i Akershus (eller Oslo?) som er villig til å tilby lærlingplass innenfor CNC-maskineringsteknikk, platearbeider, chassispåbygger eller noe lignende.

Takker på forhånd. :)
 #310288  av Sven

Hva med Kjeller flyplass. Er ikke sikker på om de driver med det du kan, men de holder på med mye så det er ikke umulig.
 #310334  av donk2k

Kan bekrefte at det er ekstremt mange fag-grupper i sving på kjeller. Er selv å jobber der.
De Har folk innenfor alt du ramser opp her iallefall.
 #313655  av iskrem

donk2k skrev:Kan bekrefte at det er ekstremt mange fag-grupper i sving på kjeller. Er selv å jobber der.
De Har folk innenfor alt du ramser opp her iallefall.
Nå har jeg snakket med dem, pluss minst 20 andre elektro-bedrifter og 3 metall-bedrifter (fant ikke så mange av de gitt :P) på Romerriket om lærlingplass. Fått nei fra alle sammen. :P