TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• shots opskrift. edit: legg ut dine beste drink/shot opskrift

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #310372  av JK86

skal på julebord i morgen med dama og hu lurte på om jeg kunne fikse en shot som hu kunne ha før julebordet hos ei venninne. hu hadde visst smakt en shot som besto av bols banana og hot & sweet eller noe ett sted. noen me litt peil som vet hva denne kan hete eller? eller forslag til en annen go shot
Sist redigert av JK86 den 19 des 2008 06:32, redigert 1 gang totalt.
 #310376  av ArildM

Hot&Sweet hørtes ut som tyrker mixen de selger på Rema1000, den andre har jeg ikke hørt om. Hørtes ut som noe sukkersøtt kliss, men hey det er jo det jentene liker (ikke rart det sto på forsiden av Dinside.no at jenter plages mer med fyllesyke) :mrgreen: Tyrker i seg selv er vel en grei shotdrink, kan blandes tålelig sterkt før det gir vond smak. Ellers så funker vel Battery og andre energidrikker hvis du skal ha litt ekstra turbofart?

Selv foretrekker jeg en go gammeldags karsk :mrgreen:
 #310387  av lasse

Tequila? :mrgreen:

Ellers pleier jo geleshots¨å være morsomt, bare å bytte ut 1dl av vannet (eller mer...) med sprit, må bare huske å koke opp vannet med geleen først, og så tilsette spriten når det er blitt litt kaldere, og så helle herligheten oppi små plast shoteglass, det får du kjøpt på apoteket, men da heter de medisinbeger :wink:
 #310393  av inzane2012

jeg smakte en jævlig god drink når jeg gikk på skole på andøya, den var blå av farge, bestod av vodka, en cocktail av ett slag, en liten dæsj pils og en eller anna blå sak, høres kanskje rart ut, men den er den besten drinken jeg har smakt, riktig nok ikke en shot, men faen den var god!
 #310399  av ina

lasse skrev:Tequila? :mrgreen:

Ellers pleier jo geleshots¨å være morsomt, bare å bytte ut 1dl av vannet (eller mer...) med sprit, må bare huske å koke opp vannet med geleen først, og så tilsette spriten når det er blitt litt kaldere, og så helle herligheten oppi små plast shoteglass, det får du kjøpt på apoteket, men da heter de medisinbeger :wink:
gele-shot med krem eller i glass med vaniljesaus... jeg pleier å blande 50/50 sprit og vann og bare la det bli litt varmt, så røre ut geleen, viktig at man rører i 2 min.. sitron synes jeg smaker best..
 #310414  av Sven

Hvis det man skal lage jellyshot er det viktig å ikke ha mer enn 50% sprit(40%).
Da stivner den ikke helt og det blir ikke like godt :roll:
 #310426  av JK86

lasse skrev:Tequila? :mrgreen:

men da heter de medisinglass. HA HAHAHAHAHA priceless
 #310427  av JK86

ArildM skrev:Hot&Sweet hørtes ut som tyrker mixen de selger på Rema1000, den andre har jeg ikke hørt om. Hørtes ut som noe sukkersøtt kliss, men hey det er jo det jentene liker (ikke rart det sto på forsiden av Dinside.no at jenter plages mer med fyllesyke) :mrgreen: Tyrker i seg selv er vel en grei shotdrink, kan blandes tålelig sterkt før det gir vond smak. Ellers så funker vel Battery og andre energidrikker hvis du skal ha litt ekstra turbofart?

Selv foretrekker jeg en go gammeldags karsk :mrgreen:
ja man skal ikke undervurdere go gammal karsk. men hot & sweet får man jo kjøpt på polet.
 #310428  av JK86

vel takk for masse gode forslag. skal lage jellyshot og litt annet div i dag trur jeg.