TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica Gt4 / Vanlig Celica styling spørsmÃ¥l

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #310410  av Viking86

hey lurte litt på en ting, sitter her og ska bestille et styling kit til en GT4 1990 modell, så va d noen som fortalte meg at en GT4 e MYE breiere bak en en vanlig celica, den e eg med på, men e den mye breiere i HJULBUENE eller e hele bilen generelt MYE breiere en en vanlig? noen som vet om det e mye om å gjøre? eller om eg bare kan bestille et kit, og det skal passe??så på bilde av stylingen at det ikke var en gt4 som var avbildet! for d e jo ikke helt oppe i hjulbuen stylingen skal sitte heller, noen som har noen erfaringer eller meninger og dele med meg på dette så eg ikke driter meg ut

mvh martin
 #310458  av Daniel HS

Tror hele hekken er breiere. Hvis du ser på baklyktene, så kan du ser her at karroseriet bygger litt annerledes her en på GTi-en... Tror faktisk breddingen går helt forfra på skjermen, og hele veien bak til bakfangeren tror jeg.

Hvis du ser på den kanten foran blinklyset her, så ser du at den har en flat kant før den treffer "selve skjermen", så kan det se ut som hele baken er breddet.
Vedlegg
DSC01738.JPG
DSC01738.JPG (820.13 kiB) Vist 390 ganger
 #310462  av ErikG

Det passer dårlig. Både front og bak er breiere på gt4. Hos meg er skjørtene skjøtet og fronten er dratt på så den har vridd seg i midten så den ser skjev ut. Ikke jeg som har montert. Men om du har vært borti litt glassfiber før bør det kunne gå greit om du er forberedt på at det ikke er bolt on. Hvilket kit tenkte du på?
 #310468  av sindrejl

hepp, gt4 er breddet rimelig godt kontra gti
 #310502  av Viking86

http://www.nicedeals.co.uk/index.php?cP ... ff7de517f5

det som ligger på den siden , type Sports, faen og eg va så instilt på at eg skulle ha d kitet, noen som vet en side som selger kit som passe noe lunde rett på, orker ikke mer glassfiber og styring med tilpassing, vil helst ha noe som passer rett på, men faen vist ikke de frontskjermene passer, for de har eg evig lyst på... de må da passe på vel??
 #310677  av Daniel HS

Vil tro at frontfanger og framskjermer går bra, siden disse skal byttes helt ut, men blir nok en del jobb bak vil jeg tro. Bak blir det nok en god del jobb...

Du ser på bildet her at dette er en GTi (ikke breddet) på skjermene bak....

Bilde