TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carina TA60 delebil til salgs.

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #310660  av Lørnings

Carina'en legges ut som delebil da jeg ikke orker å få den gjennom eu. Bilen har vært i daglig drift helt fram til nå. Så hvis noen vil ta vare på den, så er det egentlig mye bil igjen.

Det som må gjøres før eu isåfall er bytte frontrute, dempere,eksos(røket rett før bakre potte), og ta en kikk på bensintanken som ikke er tett helt på toppen. Bilen har gått 120 000, så synd å vrake en bil som såvidt er innkjørt. :wink: Har fått sin del av florida-chrome(rust :P ), men ikke noe i det bærende. Motor og drivverk i bra stand, og strøkent interiør.

Selges med 2 sett 14" alufelger, et sett som bare er kjørt 1 sesong(kjøpte nye dekk og felger ifjor), og et annet sett med dårlige vinterdekk..ellers er det sommerdekk på 13". Kan selges med stereoanlegg mot tillegg i pris.

Gi bud! :wink:

viewtopic.php?f=61&t=26250&st=0&sk=t&sd=a&hilit=TAsexy
 #313905  av FireFox

Jeg byr deg 16.000,- :)
 #314208  av Roye

Hvordan ligger det an, får du solgt den?
 #315596  av Lørnings

Bump!

Bilen går snart på skroten hvis jeg ikke får solgt(Ja, jeg syns det er forjævelig!). Men muttern er gærn, for den står i hagen hjemme. :P

MÃ¥ bort!
 #315743  av harared

Kan jeg spørre om hvilken pris du har tenkt deg for den?
Vrakpanten? :)
 #315792  av Lørnings

Ikke med ålreit stereoanlegg og 2sett alufelger, hvor det ene settet er nesten helt nytt både dekk og felg :wink: Da må jeg heve meg litt over vrakpanten=) Bilen går ikke for under 3' da jeg har kjøper på hjula hvis jeg må kjøre den på skroten=)
 #316966  av Lørnings

Da ble bilen solgt til Petter, siden han trengte 2 braketter :P Lykke til som ny eier :wink:
 #316981  av AE86 Drifter

Lørnings skrev:Da ble bilen solgt til Petter, siden han trengte 2 braketter :P Lykke til som ny eier :wink:
Hehe hva gjør man ikke i desperatte situasjoner :lol:
Delene var ute av produksjon hos toyota så da måtte det desperatte tiltakk til :lol:
 #316982  av Supramk3turbo

He he, den var Genial. Så når vrakpanten øker til 20K kan du jo tjene på kroner på den :D