TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #310673  av lexusmann

ErikG skrev:Hva skjer med shorts på vintern a?! :lol:
Nei, han der Mikey må være uvanlig varmblodig... :lol: morsomt det stuntet der i alle fall...
 #310708  av Giske

Daniel HS skrev:
Giske skrev:
Daniel HS skrev:
Hva leppe er den nederste leppen du har (carbon splitteren eller noe slikt)? Evt hvor har du fått tak i den?

Tenker du på den helt nederste tynne saken?

Den var på bilen når jeg kjøpte den, så jeg vet desverre ikke hvor noe av det kommer fra. Eller jo forresten, jeg har papirer på hele sulamitten i bilen. Kan sjekke etterpå!
Den aller nederste tynne saken ja... :wink:

Nå har jeg sjekket det opp, tok litt tid før jeg husket det da, men bedre sent enn aldri :roll:
kommer fra carcept.com står det på de lappene jeg har ihvertfall:)
 #310722  av Daniel HS

Giske skrev: Nå har jeg sjekket det opp, tok litt tid før jeg husket det da, men bedre sent enn aldri :roll:
Okey, tusen hjertelig... :wink:
 #310755  av Giske

Daniel HS skrev:
Giske skrev: Nå har jeg sjekket det opp, tok litt tid før jeg husket det da, men bedre sent enn aldri :roll:
bare hyggelig:) tror forresten at ghost extreme customs er forhandler her i norge.
 #310757  av Daniel HS

Giske skrev:
Daniel HS skrev:
bare hyggelig:) tror forresten at ghost extreme customs er forhandler her i norge.
Ja, både de, BS Bildeler og StreetDesign (Kenths Auto) er vel forhandler av de mener jeg...

Kunne tenkt meg en aaaaaldri så liten leppe under fangeren skjønner du... :P
 #310771  av ina

jess da.. nå sitter jeg på jobb.. noe jeg har gjort en stund... gleder meg litt til å bli ferig nå.. bare 6 timer igjen, så har vært på jobb ca 11 timer nå... spist ribbe osv.. så skikkelig sturslig ut.. sånne posjonspakninger, hvor maten var delt inn i 3 poteter, litt rødkål, en ribbebit, en pølsebit og ei medisterkake.. fulgte med en ekstra boks med en ribbe og en pølse.. ble mette da.. fikk moltekrem til dessert, litt synd det ikke var riskrem:P
men men.. ellers har jeg spist masse kaker og ekstremt masse sjokolade.. no jeg fortsatt småspiser..
er stille og rolig i natt, det er digg, kan ikke si det er kjedelig, fordi da må jeg jo gjøre noe.. vaske.. off, tar det etterhvert..
ellers:P kos dere a folkens!!
 #310773  av Giske

Daniel HS skrev:
Giske skrev:
Daniel HS skrev:
Ja, både de, BS Bildeler og StreetDesign (Kenths Auto) er vel forhandler av de mener jeg...

Kunne tenkt meg en aaaaaldri så liten leppe under fangeren skjønner du... :P
Aha, I see :wink: Min har tålt mye juling ihvertfall! Mulig jeg skal sette på ny frontfanger til våren dersom jeg får fikset motoren innen den tid. Har allerede lovet bort den gamle hvis jeg skal kvitte meg med den. Men dersom han ikke vil ha den, skal jeg si ifra :)
 #310800  av hmsilset

Stiansen skrev:Synes vi skal klare 400 sider med off-topic før 2009, stå på :P
Synes du har litt høye krav nå :P
 #310804  av Daniel HS

Giske skrev:
Aha, I see :wink: Min har tålt mye juling ihvertfall! Mulig jeg skal sette på ny frontfanger til våren dersom jeg får fikset motoren innen den tid. Har allerede lovet bort den gamle hvis jeg skal kvitte meg med den. Men dersom han ikke vil ha den, skal jeg si ifra :)
Bare å si ifra det... Blir vel ikke bestilt noe nytt fra min side med det første uansett, har en del andre ting på prioriteringslisten før det :P
 #310831  av lexusmann

Henger meg på jeg :lol: ...
hvordan gikk presang kabalen opp hos folket i år??ble fornøyd jeg, fikk stort sett alt det jeg ønsket meg...men viktigst, de som jeg gav til ble også fornøyd..... :D :D
men nå er det Poirot på tv snart så må logge av snart... 8)
 #310837  av Larsen

Har ikke prøvd vinyl så mye, men fikk etterhvert litt teken på det, men har langt igjen å gå... Dersom det blir 1210er blir det mest for morro.. :D Og som du sier, lyden er nydelig, kan ikke sammenlignes med digitallyd fra CD/mp3 etc. Lenge leve vinylen :D

Hva utstyr har du da?[/quote]
Kan vinyl bare sånn halvveis jeg også. Skulle gjerne ha lært litt mer, men det er så sjeldent jeg får prøve noe, og spilleren jeg har hjemme er jo så svak at talerknen stopper opp bare du stirrer hardt på den.

Selv har jeg da en sliten plate spiller, en cdj 400 (den andre er i bestilling :D) og en mikser som heter noe så rart som Ecler4 (utrolig god, men ingen som har hørt om den :P). Har hatt utstyr før også, men d var en periode hvor jeg gikk lei, men d tokk seg opp igjen så fort jeg begynte på universitet og tjente cash på det :D
 #310841  av Stiansen

hmsilset skrev:
Synes du har litt høye krav nå :P
Neida, går fint det... 398 nå? :roll: :D
  • 1
  • 395
  • 396
  • 397
  • 398
  • 399
  • 1175