TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #309395  av Daniel HS

Lenge siden det har vært noen Updates her nå ja.

Likte bildet veldig godt, nydelig bil og riktige omgivelser. Til tross for at det er kalde farger har du klart å skape den varmen som skal til for at bildet blir nydelig...

Gleder meg til å se flere bilder fremover mot våren :)
 #310269  av celicat23

Takker. Sa vel noe sånt som at jeg skulle prøve og ta en del bilder sommeren som var nå, men det ble det jo lite av :roll:
Men får prøve igjen til sommeren. Blir uansett litt spennende for meg, da ALT dyrt utstyr er solgt, og jeg sitter igjen med
kun 2 billige kamera og 2 billige linser (til under 1000kr pr stk). Men har faktisk troa på at det ikke skal bli store forskjellen.
Får være litt "underdog" og vise at det går uten fancy utstyr også.

(hvis jeg ikke klikker og handler canon eos 5d mk2 da :lol:)

Litt øvelse her bare på bilde fra i sommer...

Bilde
 #310277  av ArildM

Mange gode bilder som vanlig Marius! Bestandig arti å se når du legger ut nye bilder :)
Om jeg skal komme med litt konstruktiv kritikk så synes jeg lyset rundt BMW'n på det siste bildet så litt redigert og kunstig ut? Ellers fine bilder :)
 #310665  av Ace

Ikke tilfeldigvis sjanse for at du kunne knipset noen bilder av bilene mine til sommeren vel ?=) Muligens fått tatt 2 fluger i 1 smekk ....
Planen var å få ferdig toyotaen til sommeren.... Toyota mr2 mk2 -91
også har jeg nylig kjøpt ny bruksbil Bmw 320 SI -06
 #310666  av celicat23

Ace skrev:Ikke tilfeldigvis sjanse for at du kunne knipset noen bilder av bilene mine til sommeren vel ?=) Muligens fått tatt 2 fluger i 1 smekk ....
Planen var å få ferdig toyotaen til sommeren.... Toyota mr2 mk2 -91
også har jeg nylig kjøpt ny bruksbil Bmw 320 SI -06
Bare og sende meg en PM når sommeren kommer det så kan vi sikkert ordne noe. Og det er, i motsettning til hva noen tror, helt gratis :wink:
 #310702  av celicat23

bullit skrev:Men ikke forvent å få svar på PMèt :wink:
Tror jeg har svart på alle PM jeg har fått, men er det noe jeg har glemt og svare så er det ikke værre enn og sende meg en pm og minne meg på det :wink:
 #310892  av lexusmann

Flott bilde, ja..ble nytt skrivebordsbilde her :wink: ...er det i hovedstaden?
 #310895  av celicat23

Takker. Skulle gjerne hatt noe bedre enn ett av markedets billigste speilrefleks kamera til det bilde, men man tar det man har osv :lol:
Nikon d700 eller Canon 5D MKII hadde helt klart gjort seg..

Bilde er av... uhm... Hvor blir det da... Tenke... Rettning jeg stod... Tror faktisk det blir kjeller/lillestrøm som er i midten av bilde,
uten at jeg skal si noe sikkert. Eier ikke rettningssans i det hele tatt :oops:

Enda ett fra i går kveld. Så vanskelig det er og finne biler og ta bilder av så får jeg vel bare slenge meg på "bølgen" og begynne
fotografere litt annet også :(

Bilde
 #310896  av ArildM

FÃ¥r si at du egner deg like godt til generell fotografering som bilfotograf :) Pene bilder :wink:
 #311994  av inzane2012

celicat23 skrev:Takker, det er hyggelig folk liker hva jeg gjør. Håper kommende sommer gir meg litt mer og gjøre enn sist sommer for da ble det utrolig lite.
hva med å ta litt interiør bilder da?? diabloen har vel ett interiør som matcher resten av bilen? like kult med gode interiør bilder som eksteriør bilder :)
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 103