TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra mkiv spørsmÃ¥l

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #310880  av TomKald

Hallaien :-)

Skal fikse opp supraen nå til vintern, skal lakkes ; noen tips til farge ? sliter veldigt med å velge, tenker masse på mørkelilla. er svart nå! legg gjerne ut bilder :-)

så lurer eg fælt på ka turbo/oppsett eg skal kjøpe...bilen skal brukes også, ikke aktuelt med skifte av innmat i år. og hvor bestiller folk herifra deler ? mvp?

takker for tips, hilsen usikker kar :-)
 #310887  av bjornalf

når det gjelder farge så er sort fint synes jeg... bare få den polert :) ser clent og fint ut...

kom deg på supraforums.com der finner du MYE turbo oppsett brukt og det sparer du ofte 50% på... og 50% av 25000- 30000 er litt cash :)

finn deg en lav turbo som er rundt 61-67 mm den er veldi brukbar og gir en del hk... :)

kanskje dette ga litt svar..
 #310888  av FS-Styling.no

Tar tilbake det jeg skrev her..... var sur og irritert i venningene... men det er jo jul... da skal man være blid...
Sist redigert av FS-Styling.no den 27 des 2008 14:29, redigert 1 gang totalt.
 #310893  av Supramk3turbo

FS-Styling.no skrev:Å atpåtil fortelle BT at du skal trimme bila di... eller.... det har du jo allerede gjort med å skrive det her... men du har vel mest sansynlig ikke skilt... alt annet ville vel vært IDIOTI!
Dårlig humør eller??
 #310898  av FS-Styling.no

LOL.... ja....faktisk... men sant da...
 #310899  av FS-Styling.no

SÃ¥nn...
 #310905  av Supramk3turbo

Du trenger vell egentlig ikke å bytte så mye innmat for moderat trimming.

MVP og horsepowerfreaks er vell noen av de som har mye forskjellig til supra.

Skal du kjøre "BPU"/singel, eller går du for datasprut også...
 #310910  av FS-Styling.no

Folk i USA har tatt ut over 800 hk med original innmat.... med org blokk og org N/A topp... du har litt å gå på :D
 #310912  av TomKald

Sjer her da ? har skilt jo...og om BT er innpå her og leser så får de bare gjer d! men eg tviler på att de sitter og surfer igjennom vert bilforum , for det er mangen av de... men fuck d :-)

jo takk for svar , får komme meg innpå den siden :-) ja datasprut håper eg att eg har fikset aem ;-)

men den må lakkes, bulk på baksjerm og nytt panser/ny front og vinge. då går eg bare for heile bilen i slengen. motor er plukket ut og så kunne godt tenkt meg og lakket den i en annen farge ;-) men kansje en annen svartfarge ja......e så jævla usikker...
 #310913  av FS-Styling.no

Behold fargen... synes svart er knall... litt bortkastet penger å bytte når man allerede har en fin farge... min mening da.. 8)
 #310919  av Supramk3turbo

Jeg vet foresten om en som skal selge et turbokitt som hadde vært noe for deg. Nesten ikke brukt. Mener det er T66 turbo, skal vell holde til 600 hk eller sånn.
 #310950  av TomKald

tja...men fins forskjellige svart farger da :) med forskjellige effekter...

hmm...det kunne hørres interessant ut :-)
 #310956  av Supramk3turbo

Skal sende han en meld å høre jeg...
 #311008  av TTM

Jeg er enig med bjornalf, både med tanke på turbo og farge. :wink:

Power house racing's kit eller boostlogic's kit er jo krute gode. (http://www.powerhouseracing.com/Templat ... SearchYN=N) Mener stage 1 kit'et leverer rimelig mye. (værtfall 500 hjul hester som er sånn circa det du kan hente ut på original innmat med 98 oktan). Og om jeg ikke husker helt feil, spooler stage 1 turboen kjappere enn originalt.
Bjornalf; har ikke du denne turboen selv?

Jeg er ikke i tvil om at det er sort som gjelder for meg, men den lillafargen på supraen til tommy hammerstrøm er jo fin. http://www.gatebil.no/index.php?id=96&pageid=116 :wink: