TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #311508  av Supramk3turbo

Jeg vet ikke så mye om online spilling, men ps3 er da 10 ganger bedre en X-box på alle måter. Min mening da, men er vell sikkert litt fordi jeg bare har hatt PS opp i gjennom. Bare prøvd x-box noen ganger, å ble skuffet.

Men hoved grunnen til at jeg i det hele tatt har PS er jo GT spillene. GÃ¥r aldri lei :D
 #311510  av Daniel HS

Online har jeg aldri spilt..

Men de erfaringene jeg har av X-boks er ikke veldig gode! Men så har jeg alltid spilt på PlayStation konsollene... Andre fete konsoller må vel være gode gamle Super Nintendo (den med 2000 spill eller noe), og Sega 8-bits... *Mimre*
 #311536  av inzane2012

ikke noe tvil om at PS3 er en bedre maskin når det kommer til innholdet i maskina, samt at du ikke trenger å betale noe for å spille online, du kan surfe på nettet som med en vanlig maskin, du kan putte inn en helt vanlig harddisk til maskina, får til og med en oppdatering til den som gjør at du kan spille av divx filer på den og en masse mer...MEN xbox har er bedre på akkurat online spilling, og var det som gjorde at jeg kjøpte xbox og ikke ps3, hadde mange kompiser som spillte online sammen, og har fått mange venner gjennom online spill, så difor blir det ikke ps3 på meg før tidligst når GT5 kommer :)
 #311542  av celicat23

inzane2012 skrev:ikke noe tvil om at PS3 er en bedre maskin når det kommer til innholdet i maskina, samt at du ikke trenger å betale noe for å spille online, du kan surfe på nettet som med en vanlig maskin, du kan putte inn en helt vanlig harddisk til maskina, får til og med en oppdatering til den som gjør at du kan spille av divx filer på den og en masse mer...MEN xbox har er bedre på akkurat online spilling, og var det som gjorde at jeg kjøpte xbox og ikke ps3, hadde mange kompiser som spillte online sammen, og har fått mange venner gjennom online spill, så difor blir det ikke ps3 på meg før tidligst når GT5 kommer :)
Du kan putte en vanlig harddisk på xbox'en også, på lik linje med ps3'n (i.e: modde). X-box spiller av divx også.

PS3 har ett ikke-eksisterende online community når det sammenlignes med X-box. Og HOME som har kommet på PS3 må være noe av det mest latterlige som har blitt gitt ut online :roll: Rent hardware messig så har PS3 en lavere feil rate enn 360'n, men det er nå mange som har sendt inn PS3'ene sine for og reparere blu ray spilleren.

Uansett: I don't care - har begge deler :lol:
 #311560  av inzane2012

men over til noe annet, jeg kjøpte jo xboxen min hos elkjøp sammen med 2års forsikring, så jeg tenkte at jeg skulle levere den inn til dem pga forsikringa, så kanskje jeg fikk en helt ny xbox...men neida, dem ville ikke ha den inn en gang...
 #311578  av celicat23

inzane2012 skrev:men over til noe annet, jeg kjøpte jo xboxen min hos elkjøp sammen med 2års forsikring, så jeg tenkte at jeg skulle levere den inn til dem pga forsikringa, så kanskje jeg fikk en helt ny xbox...men neida, dem ville ikke ha den inn en gang...
Dem tjener fine penger på og selge unødvendige ting.. Men det er jo snart ingen butikker som tar seg av problemer med tingene de selger. Laderen til bærbare pc'n min har tatt kvelden - ikke 6mnd gammel engang - og jeg må kontakte HP selv for butikken som solgte pc'n gidder ikke :roll:
 #311580  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:men over til noe annet, jeg kjøpte jo xboxen min hos elkjøp sammen med 2års forsikring, så jeg tenkte at jeg skulle levere den inn til dem pga forsikringa, så kanskje jeg fikk en helt ny xbox...men neida, dem ville ikke ha den inn en gang...
Dem tjener fine penger på og selge unødvendige ting.. Men det er jo snart ingen butikker som tar seg av problemer med tingene de selger. Laderen til bærbare pc'n min har tatt kvelden - ikke 6mnd gammel engang - og jeg må kontakte HP selv for butikken som solgte pc'n gidder ikke :roll:
sant nok, hadde jeg hatt penger nok så hadde jeg reist inn til elkjøp i morra å kjøpt en ny xbox for så å levere den tilbake når min kommer igjen fra rep, utnytte den der 30dagers retur retten til det fulle :twisted: :twisted:
 #311630  av inzane2012

er vel ikke mulig å få erstatning på skader på bilen som følge av veeeeldig dårlig veivedlikehold nå om vinteren?? skulle kjøre madammen til kjøretimen sin nå nettopp, og begynte å høre en veldig irriterendes lyd av bilen som om noe tok borti hjulet ala mye snø i hjulbuene, men var ikke noe der, så kikka i motorrommet men fant ikke noe mer der enn mye snø rundt drivakslingen, kakka det vekk og kjørte vidre med lyden var der fordi, så jeg stoppa på en bensinstasjon og la meg ned på magen og kikka under bilen, og joda, der hadde det blitt bøyd ned en stor del av det plastdekselet så det tar nå nedi veien når jeg kjører... denna for p/&%¤&)(&(¤&%&/= dritt kommunen klarer jo faen sprette ikke å strø om det hjalt livet sitt, og heller ikke brøyte skikkelig, lar det ligge igjen store brøytekanter på tvers av veien som folk må kjøre over, føles jo ut som jeg kjører rally med en bane bil hver gang jeg skal på butikken, og er jo nett så vidt jeg kommer meg hjem igjen pga manglendes strøing... kjenner blodtrykket stiger krafig her jeg sitter nå...
 #311654  av lexusmann

Spiller sommermusikk nå i vinterkulda jeg..... :D :D
 #311659  av Daniel HS

lexusmann skrev:Spiller sommermusikk nå i vinterkulda jeg..... :D :D
Det aldri feil med sommer musikk... :D
 #311660  av lexusmann

Liker også "Saltwater" med søstra til Enya(Moya) på vokal....nydelig...godt å høre at det er andre likesinnede...men hører på ekstremt forskjellig musikk jeg da... :wink:
 #311662  av Daniel HS

lexusmann skrev:Liker også "Saltwater" med søstra til Enya(Moya) på vokal....nydelig...godt å høre at det er andre likesinnede...men hører på ekstremt forskjellig musikk jeg da... :wink:
Faktisk så lenge siden jeg har hørt den tittelen at jeg måtte sjekke ut på youtube... Utrolig fet låt... Genial kjøremusikk slik musikk som det der.

Litt annen stil, men genial sommer/kjøremusikk:
Paul Van Dyk - For an Angel:

Fikk totalt dilla på den etter å sett denne snutten når jeg vurderte Mr2...

Men hører på ganske mye forskjellig i bilen...
 #311663  av lexusmann

Har sett den før, ja...RÅÅÅÅÅ den svarte Supra'n også da.... :wink:
Bare for å ta et eksempel som hører til i ca helt andre enden av skalaen...
Hører på myyye forskjellig, kan du si... :lol:
 #311665  av Daniel HS

lexusmann skrev:Har sett den før, ja...RÅÅÅÅÅ den svarte Supra'n også da.... :wink:
Bare for å ta et eksempel som hører til i ca helt andre enden av skalaen...
Hører på myyye forskjellig, kan du si... :lol:
Hehe... Ja, rå den, men liiittt utenfor min prisklasse... Hehe...

Utrolig mye bra kjørelåter egentlig, selv om noen er farligere enn andre... :P
 #311667  av lexusmann

Her er en rolig en fra WT...her hører man virkelig kvaliteten i stemmen til vokalist Sharon den Adel...
Bare utrolig flott... jeg liker gruppa utrolig bra, så de i Oslo i '07...
  • 1
  • 400
  • 401
  • 402
  • 403
  • 404
  • 1175