TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Drifting Gone Wrong...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #310544  av ArildM

http://www.snotr.com/video/2022

"Drifting" :lol: Fy fankern så tamt, så mest ut som 2 18åringer i et par overstyla Opler med framhjulsdrift som kjørte "tulling" i sirkler, måtte bare gå ille.
 #310549  av hmsilset

Au,den tror jeg han i røde bilen kjente meget godt! Heldigvis treige biler!Skulle drifta bedre med trø traktor :D
 #311299  av ugn

Hihi, en annen morsom detalj er at en av første som løper bort til den røde bilen åpner bagasjen.. (!?) :D
 #311300  av hmsilset

ugn skrev:Hihi, en annen morsom detalj er at en av første som løper bort til den røde bilen åpner bagasjen.. (!?) :D
Kanskje de hadde handlet øl til helga og ble bekymret for den :D
 #311338  av sindrejl

hmsilset skrev:
ugn skrev:Hihi, en annen morsom detalj er at en av første som løper bort til den røde bilen åpner bagasjen.. (!?) :D
Kanskje de hadde handlet øl til helga og ble bekymret for den :D
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #311556  av tojo

:shock: ingen kommentar.
Enda en,kan si han har litt uflaks:
 #311561  av hmsilset

tojo skrev::shock: ingen kommentar.
Enda en,kan si han har litt uflaks:
Han gjør det nok ikke en gang til :P Da må han være mer enn gal.Så dødelig ut, men gikk visst bra.
 #311807  av inzane2012

når jeg ser di to filmene der får det meg til å tenke på om folka som kjører der har sett litt for mye på disse arber drifterene alla di som er i denne filmen her