TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ha med ski pÃ¥ fjellet??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

Re:

#311359  av The Ghost

Veit det er et super gamelt emne, men trenger noe lignanes noe til min MR2 MK1 (1986), den har ikke Targa tak om det hjelper, hva koster det ca ?

Åssen blir det med sånne magnet holdere og hva koster det ?
 #311393  av pkgrette

jeg veit om en som har det fulgte med bilen når jeg solgte den og det er sikkert ikke brukt noe mere nå til mk1 ring på den mk2ern som er rød med svarte felger 5 eika. med stag forran det står just 4 fun det er min gamle vet jeg ga det med bilen i verfall
 #311576  av pkgrette

til mk1 ja
 #311652  av KK-ma70

bullit skrev:download/file.php?id=36798&mode=view

Hva med denne? Er Proson som har hatt på denne.... med noen delte meninger her inne på forumet.
:mrgreen: Hadde jeg sett dette ville jeg fått personen tvangsinnlagt :twisted: :wink:
 #311791  av Ivar

KK-ma70 skrev:
bullit skrev:download/file.php?id=36798&mode=view

Hva med denne? Er Proson som har hatt på denne.... med noen delte meninger her inne på forumet.
:mrgreen: Hadde jeg sett dette ville jeg fått personen tvangsinnlagt :twisted: :wink:
Tror du han får plass til ski inni denne boksen?
Det der ser jo ut som en tradisjonell rullestolboks.
 #311918  av The Ghost

FÃ¥r ikke akkurat plass til noen ski oppi der med mindre jeg knekker de i 2, men da hadde jeg nok heller brukt bagasjen :P
Men de stål "stengene" som boksen står på var veldig interessange, der går det jo ann å legge skiene over og binde fast på en måte ;)

Noen som vet hvor de er mulige å få tak i.
 #312433  av The Ghost

Han proson er vist ikke så ofte på, har iværtfall ikke fått noe svar ennå, men kom over disse, ifølge siden vil de passe på 89 MR2 og den er jo nesten identisk med 86, men de lastholderne så litt "vanlige" ut som om de er ment for biler med lengre tak.
Noen som vet om de vil funke ?
 #314849  av marlboro1310

benytter heller min drittstygge Corolla 1,3LX Twincam før jeg besudler min Mr2 turbo med det der! :shock:
 #314860  av The Ghost

Vel som en akkurat fylt 18åring har jeg ikke rådt til en bil nr. 2, hadde ikke vært noe problem om det ikke hadde vært for alle de f********** penga staten skal ha for det.
 #315326  av Audun F

Jeg kjøpte et sett på Torshov og dette fungerer helt fint. Man plasserer som nevnt før oppe bak t-taket og nede på bagasjelokket.

Vær forsiktig når du setter disse på i så fall. Det har dessverre vært noe møkk under magneten da de har blitt satt på så jeg har noen virkelig stygge riper som må ordnes... Folk kikker i alle fall da :D
 #315373  av Audun F

Nja, det er en 1992 modell MK2... Har ikke så mye bildene av den, men skal se hva man kan få til her i løpet av helga...

Skal begynne på et ombygningsprosjekt i løpet av våren, så da får jeg vel finne fram kameraet igjen også :D