TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• supra til salgs pÃ¥ mobile.de

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #311336  av sindrejl

"Business Seller
Beck Rd 24
02476 Arlington, MA
USA
Phone: +1 781 67432600"
 #311859  av Ivar

Jeg, som mange andre her, kjenner markedet og vet hva en twin turbo-supra koster. Du må gjerne prøve å kjøpe denne bilen. Du kommer til å angre når du har utenlandsoverført pengene eller står der på flyplassen og venter og venter på at selger skal dukke opp.

Jeg kan gi deg et stalltips:
Er det aaaalt for godt til å være sant? Styr unna.

Pssst! Og mens jeg er i gang... de mailene du får hvor det står at du nedstammer fra en sydhavskonge som har etterlatt en stor arv til deg, som kun kan utløses mot et lite depositum... det er også svindelforsøk. 8)
 #311863  av sindrejl

Ivar skrev: Pssst! Og mens jeg er i gang... de mailene du får hvor det står at du nedstammer fra en sydhavskonge som har etterlatt en stor arv til deg, som kun kan utløses mot et lite depositum... det er også svindelforsøk. 8)
Ã¥ssn vet du det?? :lol:
 #311957  av Ivar

sindrejl skrev:
Ivar skrev: Pssst! Og mens jeg er i gang... de mailene du får hvor det står at du nedstammer fra en sydhavskonge som har etterlatt en stor arv til deg, som kun kan utløses mot et lite depositum... det er også svindelforsøk. 8)
:(

SPARE SOME CHANGE?
 #311973  av sindrejl

Ivar skrev:
sindrejl skrev:
:(

SPARE SOME CHANGE?
*gi en 50øring til Ivar*