TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyparts??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #311607  av Xlr8

driver han enda, ser websiden hans er nede?
vist han driver enda har noen nr hans..?
 #311611  av Supramk3turbo

Ja, jeg tor han har lagt ned. Ã… skal vell muligens starte opp en nytt firma...
 #311620  av villejan

Han har vel lagt ned ja.
Solgt unna masse... ikke masse igjen hvertfall
 #311622  av Ã˜rjanN

villejan skrev:Han har vel lagt ned ja.
Solgt unna masse... ikke masse igjen hvertfall
Tror han gikk konkurs, hvis jeg hørte rett...
 #311638  av Daniel HS

Har hørt flere forskjellige versjoner på hva som er skjedd. Men uten å vite sikkert hva det er, sier ikke jeg noe her. Evt kunne jo han kommet inn å svart her for seg selv, så slipper han falske rykter og spekulasjoner... :wink:
 #311664  av lexusmann

Trist å høre...dyktig mann... :cry:
 #311671  av Xlr8

har ikke snakket med han tenkte på paknings sett til 3sge, men vist han har lagt ned så tar jeg heller og handler på ebay:P

kan være mangen grunner for han har lagt ned så tror vi legger tråden død. eventuelt admin sletter den?
 #311772  av 2r-e-rik

Daniel HS skrev:Har hørt flere forskjellige versjoner på hva som er skjedd. Men uten å vite sikkert hva det er, sier ikke jeg noe her. Evt kunne jo han kommet inn å svart her for seg selv, så slipper han falske rykter og spekulasjoner... :wink:
uten at jeg skal spekulere men vis jeg smeller fakta i bordet? http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=990442568
 #311775  av Daniel HS

2r-e-rik skrev:
Daniel HS skrev:Har hørt flere forskjellige versjoner på hva som er skjedd. Men uten å vite sikkert hva det er, sier ikke jeg noe her. Evt kunne jo han kommet inn å svart her for seg selv, så slipper han falske rykter og spekulasjoner... :wink:
uten at jeg skal spekulere men vis jeg smeller fakta i bordet? http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=990442568
Så lenge man har noe håndfast å henvise til så er saken grei :wink: Men uten at jeg visste noe vil ikke jeg være den som setter i gang rykter, dersom det ikke skulle stemme :wink:
 #311776  av inzane2012

det var jo triste greier, om dem som hadde investert i så mye nytt utstyr den siste tia og...
 #311778  av Supramk3turbo

Noen som vet hvem som kjøpte Celica supra'n?? Håper den blir å se på treff fremover, grom bil...
 #311781  av Greven

Celica supra'n er solgt østover etter hva jeg kjenner til. Vedr konkurs så heter firmaet Toypart As, ikke Toypart Tuning As... :wink:
 #311809  av samejon

Celica supra'n er vel i akershus området ja....
 #311810  av Supramk3turbo

Ã…h, vet du hvem som har den eller?? Unge folk??