TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyparts??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #311813  av samejon

Har en bekjent som var med å "hente" denne ettersom toyparts selv kom med den. Ble byttet inn i en annen bil. Kommer nok å få se denne på treff fremover ja. Mest sannsynligvis dukker den vel opp på veien innimellom og :)
 #311825  av mralp

Uansett hvilket av selskapene som er konk; Er man profilert og aktiv på et forum og tilbyr tjenester, bude man også informere den dagen man velger å gjøre noe annet.
Alt annet er useriøst.
 #311827  av inzane2012

mralp skrev:Uansett hvilket av selskapene som er konk; Er man profilert og aktiv på et forum og tilbyr tjenester, bude man også informere den dagen man velger å gjøre noe annet.
Alt annet er useriøst.
han har nok sikkert ganske mye å tenke på nå, så han kommer vel med en "statement" her inn for å gi litt klarhet i saken.
 #311837  av Tevosupra

mralp skrev:Uansett hvilket av selskapene som er konk; Er man profilert og aktiv på et forum og tilbyr tjenester, bude man også informere den dagen man velger å gjøre noe annet.
Alt annet er useriøst.
Helt ening..
 #311844  av toyparts/mvp norge

Hei
Ser det er en del spekulasjoner her inne om hva som er skjedd. vel jeg kan gi dere fakta så alipper dere å tenke mere på det.

Meg og min kone eide firmaet Toyparts as sammen vi ble skilt i oktober og ble dermed tvunget til å legge firmaet på is, firmaet har ikke som ryktene sier gått konkurs da det faktisk alltid har vært rimelig bra med penger i firmaet, konkursen på toyparts tuning as var en styrt valgt konkurs pga andre ting, men heller ikke her var penger et problem.

Jeg har nå kjøpt navnet og er fullt og helt ferdig med alt så det som kommer til å skje nå fremover er at vi kommer til å flytte til nye lokaler og fortsette med driften i samme navn, dvs toyparts, rullen og biler og div utstyr er solgt unna pga deling og div etter samlivsbruddet.

Det som kommer til å skje i det nye firmaet er at det blir redusert delesalg og mere fokus på motorbygging og på sikt også en motorbremsebenk, kommer også til å ta på oss greie ombygginger av supra og muligens noen andre biler, men som dere skjønner det finnes alltid en grunn til at ting skjer, nettsiden kommer opp å går igjen med ny info og alt etterhvert, men som sagt det blir slutt på ren verkstedsdrift og mer fokus på motorbygging og overhaling, og seff delesalg til disse.

P.S vi har samme tlf nummer enda 98286714

MVH Erik Bontvedt
 #311845  av aneriks

bra du kom med en redgjørelse, så slipper folk og spekulere mer :D
 #311868  av JK86

herlig. var redd for at vi skulle miste toyparts. synd med det som skjedde da men. får håpe du kommer deg på beinba og tilbake igjen snart. mr2`n min savner noen toyparts deler tror jeg hehe :D