TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ke70 2 dørs 81

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #311841  av grøvel

carolla ke 70 1981 till salgs. 95% rustfri.kunn overflate rust ingen hull. eldre dame er siste eier. jeg kjøpte dem med tanke på driftebil menn tiden strekker ikke till. er ribbet innvendig bare forseter og dash som står igjen, følger med en camry v6 motor som var tenkt till denne bilen + turbo og litt annet. bilder kommer når jeg før dratt den fram inn i varmen. er ikke intresert i bytte av forskjellig biler eller utstyr. har alt for mye stående. bilen starter og går nå med orginal motor så det er ingen problem og kjøre den.pris 10000 eller høyeste bud
 #311847  av ST205RR

lyst å selge bare bilen ?
 #311860  av grøvel

selger med alt. jeg kommer bare till og kaste det som jeg står igjen med.bilen er ikke brukt etter forige eu kontroll pga av hun som hadde bilen miset lappen. så eu bør gå greit.(kan ordne eu kontroll før salg) bilen står på mo i rana. glemte tlf nr. 90208980
 #311928  av grøvel

har piggdekk till bilen og. celica førersete, 4 punktbelter,++ div annet, ble litt plaget med og legge ut bilder her så de sendes på forespørsel
 #311933  av Fred

Er det noen girkasse som passer til camry v6 motoren for rwd da?
 #311951  av Roye

Fred skrev:Er det noen girkasse som passer til camry v6 motoren for rwd da?
4Runner kom med 3liter VZ-motor.

Denne fra ebay.com
 #311959  av grøvel

har orginal gearkasse till motoren og liggende så det går jo ann og finne en annen gaerkasse og tillpasse cluthshuset till. kommer langt med sveiseapperat og borremaskin.
 #311962  av Amund

3S girkasser passer på v6 motorene :wink:
 #311989  av Fred

Roye skrev:
Joa, men 4wd, plukke av fordelings kassa da eller?
At 3s kassene passa visste jeg ikke, men rwd 3S bil da? hva kan det være? ikkenoe som er tatt inn her i landet noen gang vel...
 #311995  av sigheri

Fred skrev:
Roye skrev:
Joa, men 4wd, plukke av fordelings kassa da eller?
At 3s kassene passa visste jeg ikke, men rwd 3S bil da? hva kan det være? ikkenoe som er tatt inn her i landet noen gang vel...
Altezza kom med 3SGE
 #312264  av Roye

C-kassa og Y-kassa passer til S-motorene, ihvertfall.
 #312875  av grøvel

liten interesse for dennne bilen?? da får jeg bare prøve og finne tid till og sette den sammen selv, trenger forslag till gearkasse og gnell ut hvist det er noen som har liggende og slenge noen som passer.