Har mottatt bakfangeren nå, og denne har ikke plass til vanlige europeiske skilt. Det jeg da lurer på er størrelse på de forskjellige type skilt. Tror vanlig nesten-kvadratiske skilt også blir for store. Noen som har mål på små nesten-kvadratiske skilt og små avlange skilt? Må finne ut av hvilke som passer før jeg bestiller nye.
For å få små skilt har jeg forstått det slik at bilen må vises, men det går ann å bestille skilt før visning, men ikke få henta de ut. Er det mulig å kun ta med fanger for å vise eller må fangeren være på bilen? Er jo ikke lovlig å kjøre uten skilt bak.
Har også lurt på om det kommer til å stå i vognkortet at bilen er godkjent med små skilt bak, eller om det kun står at den er godkjent med små skilt. Da er det jo mulig å "miste" skiltet og bestille nytt, så har man små skilt både foran og bak.
For å få små skilt har jeg forstått det slik at bilen må vises, men det går ann å bestille skilt før visning, men ikke få henta de ut. Er det mulig å kun ta med fanger for å vise eller må fangeren være på bilen? Er jo ikke lovlig å kjøre uten skilt bak.
Har også lurt på om det kommer til å stå i vognkortet at bilen er godkjent med små skilt bak, eller om det kun står at den er godkjent med små skilt. Da er det jo mulig å "miste" skiltet og bestille nytt, så har man små skilt både foran og bak.
- Toyota MR2 91-mod 2.0 GTi (ombygd 3.gen turbo)
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!