Jeg har da tatt kontakt med kandidater for moderatorstatus her på forumet og fått svar fra de fleste. Om det er et aktivt og tålmodig medlem som har spesielle interesser rundt styling eller Lexus så send meg gjerne en PM, jeg mangler moderator der.
Nye moderatorer er Jostein ("Mr2 Mk2"), Dalan, Andy_Celica, tojo og chris. Hver har sitt ansvarsområde samt fellesområder de kan utøve sin makt i
Jeg har også fjernet Markus ("MR2turbo") fra moderatorlisten, ingen spesiell grunn til det annet enn at bilen hans tar opp mer tid enn forumet for tiden
Kennethx er også fjernet fra moderatorlisten, kun pga at han har administrator-tilgang og dermed ikke trenger å stå i moderatorlisten for å ha tilgang til hele forumet.
Har fått melding fra en som har interesse innenfor styling som nok blir moderator, noen flere?
Nye moderatorer er Jostein ("Mr2 Mk2"), Dalan, Andy_Celica, tojo og chris. Hver har sitt ansvarsområde samt fellesområder de kan utøve sin makt i

Har fått melding fra en som har interesse innenfor styling som nok blir moderator, noen flere?
Sist redigert av CelicaTurbo den 08 aug 2006 07:02, redigert 2 ganger totalt.
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet