TTM skrev:Ja, når det er så omfattende som ditt prosjekt rt så er nok veien lang vil jeg tro.
Du får få noen til å gi deg et spark bak så du kommer i gang igjen. Jeg vil se mer!
Blir kult med bredda IS.
Var det foresten mye jobb å få 2jz'n til å passe? eller var det shmack shmack?
PS. Trenger ikke bety at man er full fordi man skriver her på natta. Jeg jobber natt, så da blir det litt natte tasting her. hehe
Hei.. Ja bare litt liv på tråden min hjalp faktisk på.. Har faktisk vært og jobbet med bilen igår.
Fikk nå gjort litt ihvertfall, og skruingen ga litt mersmak så det ser ut som det blir litt jobbing på bilen fremover.
Når det gjelder karroseri så har jeg en ganske god ide jeg har lyst og prøve, snakket litt med en fyr som holder på med glassfiber
og tenkte og få han til og lage meg nye bakskjermer i glassfiber, selfølgelig en del bredere en idag. Og mulignes blir bilen 2dørs, vis mulig og få det til på
et vettig vis...
Nja. var mere jobb en jeg hadde trudd i utgangspunktet.. er noen ting man bør vite på forhånd..
nei treng ikke vær full for det nei.. bare en smule brisen.. eller at man jobber natteskift..

SHS Performance Trenger du få bremset motorn.? vi har DYNAPACK rulle god for 1100hk. Tuning bil,scooter & motorsykkel. ellers alt innen custom arbeid!! LEXUS IS200 værsting prosjekt.
http://www.shsperformance.no/index.php/ ... iew/42/1/7