TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Den store "hvordan parkere fornuftig" trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #312021  av Daniel HS

Er utenfor Mekk det der, sant? Skal sies at der er det MYE fantasifulle parkeringer der, men den der må være blant topp 10!!! :lol:

Var vel du som tok bildet også? Ble det noe cash for tipset i såfall? :P
 #312026  av sindrejl

http://www.ba.no/nyheter/article4036848.ece

enn denne da? Ikke særlig lur de som har parkert bak ham heller :P

Edit: "Eierene til den røde bilen og stasjonvognen eller den blå kjenner hverandre"
 #312028  av ina

så bra parkeringer... det siste må vel være fra jule-stria eller no?? folk som er dritt lei av å leite etter plass..
 #312098  av Amund

Daniel HS skrev:Er utenfor Mekk det der, sant? Skal sies at der er det MYE fantasifulle parkeringer der, men den der må være blant topp 10!!! :lol:

Var vel du som tok bildet også? Ble det noe cash for tipset i såfall? :P
Er utafor Mekk ja, og det var meg som tok bildet :lol:
 #312099  av hmsilset

Ser årlig værre parkeringer her da :D Her har jeg sett biler midt i kryss inn med fronten mot uteplassen di er inne på.Har også sett ungdommer kjører inn i gågata og opp på fortauet så de kan sitte i bilen å ta ut penger av minibanken :lol: Den fineste parkeringen min i fjor sommer var nær en politimann jeg kjenner som satt på fortauet å ringte.Da jeg kom tilbake sa jeg at jeg bare satt den der så han kunne passe på den.Da peker han opp på ett skilt å sier: Va no ikkje så lurt å sette den på handicap parkering da :)
 #312107  av sindrejl

hmsilset skrev:Da peker han opp på ett skilt å sier: Va no ikkje så lurt å sette den på handicap parkering da :)
:mrgreen: :mrgreen: