TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ae86-t50 kasse

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #312277  av Xlr8

hei lurer på om noen har et heilt lager som ligger på ingående aksling (nermest motoren)
vist noen har dette kunne noen tatt en titt og funnet nummeret som står på lagere? tenkte jeg skulle prøve og få de uorginalt..
 #312283  av Morten

Xlr8 skrev:hei lurer på om noen har et heilt lager som ligger på ingående aksling (nermest motoren)
vist noen har dette kunne noen tatt en titt og funnet nummeret som står på lagere? tenkte jeg skulle prøve og få de uorginalt..
Har kasse i deler ute på verkstedet. Kan prøve å huske å gi lyd fra meg når jeg får rota meg hjem fra jobbturen (*tror* jeg er hjemme ca i helga engang)

EDIT: ellers kan det hende du finner noe inni denne tråden.. (orker ikke lese hele selv her nå :lol: )http://forums.club4ag.com/zerothread?id=9626
 #312317  av Xlr8

har sett på den linken før.
klarer ikke og tyde helt hva som står på bilde..
tror de er 30rt06s3n:P
men må nok pusle lagere mitt i sammen og få målt dimensjonen på de. og gå til tore vagle.
 #312322  av apehest

Oioioi den var ikke billig fra toyota nei!
Til den prisen er det bedre å handle inn en T-50 kasse fra en anna bilmodell og modde den til å funkere riktig i AE86'n.
Hvis du får tak i uorg. legg inn info her for oss andre som kanskje trenger et sånt en gang i framtida :)
 #312357  av Xlr8

prisen på de lager jeg trenger er jo 1700kr. men har funnet til ca 400kr+frakt, men må være sikker på hva slags nr som står på lagere:P

men satser på morten er redninga med og få de riktige nr på lageret:P
 #312402  av Morten

Xlr8 skrev:prisen på de lager jeg trenger er jo 1700kr. men har funnet til ca 400kr+frakt, men må være sikker på hva slags nr som står på lagere:P

men satser på morten er redninga med og få de riktige nr på lageret:P
Ser flyet jeg har booka pr nå lander fredag ettermiddag, men da er det nok rett til sengs. Men om du har lyst på et garasjebesøk med lagernr sjekking og drøs (nye verkstedet i nærheten av Tjelta, så ikke fullt så langt fra deg) så gi lyd på¨lørdag eller søndag så kanskje du får gitt meg det sparket jeg trenger for å rote meg ut der selv i samme slengen. :lol:
 #312426  av Xlr8

jeg TROR har fikset meg med de riktige nr. men altids kjekt med garasje besøk.
men som sagt hadde vert greit og bekreftet det:P

ble foresten 350kr inkl mva får lageret uorginalt,+frakt. vist nr jeg har funnet stemmer:P
kansje de blir billigere vist jeg hadde målet dimensjonen og slikt.
men mitt lager er desverre ikke noe og måle på:P
noen andre som trenger lager?:P
 #312580  av Xlr8

har skaffet lager nå.. kosta kosta 700 i frakt og 300 får lager, så jeg kjøpte di siste 2 lagerene som var og få tak i.
så sparte ikke så mye kontra orginalt. men alt hjelper +jeg har 1lager til overs=) til neste kasse:D