TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TSogn Landstreff Nord 12-14Juni 2009(NYHET Turboneger)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #312143  av Supramk3turbo

He he, ja. Litt av sjarmen er jo å kjøre den frem å tilbake :D Men jeg har ikke henger, så må kjøre uansett...
 #312257  av sindrejl

Har det blitt ordnet hotellavtale iår da? Vil begynne å bestille snart
 #312265  av tojo

sindrejl skrev:Har det blitt ordnet hotellavtale iår da? Vil begynne å bestille snart
Vil bli gjort innen kort tid :D Info kommer. :D
 #312280  av Morten

Arne rebel skrev:Er det mange fra sør som tar med bilen på henger? Husker for et par år siden at alle jeg kjørte ilag med nedover hadde en eller annen form for problemer med bilen etter banekjøringen...Vurderer å dra bilen på henger for å være sikker på å få den med hjem igjenn, men føler det er litt feil også :P
Tror det kan være lurt med henger for deg som har tilgang på slikt ja. Blir jo liksom litt ekstra sikring for oss andre tullinger sørfra som hverken har trekkvogn eller bilhenger også det... At om din kjerre mot alle odds faktisk overlever, så kan kanskje min få haike sørover på henger? :mrgreen: :lol:
 #312281  av Supramk3turbo

Ja, det er sant :D
 #312303  av Neo

tojo skrev:
Neo skrev:kanskje litt tidlig og spørre om dette nå, men er det mange fra nord her som skal nedover?
NÃ¥r du sier fra Nord,da mener du dem Nord for der du bor eller Nord for ACR?
Kan komme med mer eksakt info ang hvor mange(forutsetter at dem som er påmeldt møter opp) etterhvert.
Mener fra Lofoten, Bodø områdene og nedover :) .. Vært litt kult og kunne kjøre kollone nedover
 #312307  av ArildM

Første gang jeg var på ACR kjørte jeg tom et par tanker sammenhengene på en dag, lot motoren kjøle seg i 5 minutter før jeg kjørte de 70 milene sørover i ett strekk. Vi kjører da ikke Toyota uten grunn? (alle unntatt svikeren sindrejl da) :lol:
 #312348  av tojo

Neo skrev:
tojo skrev:
Neo skrev:kanskje litt tidlig og spørre om dette nå, men er det mange fra nord her som skal nedover?
NÃ¥r du sier fra Nord,da mener du dem Nord for der du bor eller Nord for ACR?
Kan komme med mer eksakt info ang hvor mange(forutsetter at dem som er påmeldt møter opp) etterhvert.
Mener fra Lofoten, Bodø områdene og nedover :) .. Vært litt kult og kunne kjøre kollone nedover
Fra Lofoten og Bodø området og nedover er det 3-4(inc deg)til nå.
3-4 til om du regner fra lofoten og nordover. (kun Lexus/Toyota)
Men vet med 96% sikkerhet at det kommer flere.(som enda ikke er påmeldt)
 #312524  av tojo

Da er overnatting fikset,vil komme tilbake med konkret info(pris osv) så snart bekreftelsen (mailen) fra hotellet mottas. :D
 #312597  av Supramk3turbo

Godt, en toyota så klart?? :wink:
 #312658  av sindrejl

Stiansen skrev:
Supramk3turbo skrev:Godt, en toyota så klart?? :wink:
Vi får se :D
:wink:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6