TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mange spørsmÃ¥l - Celica T20 (94-99)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #312500  av bearscar

Hei alle sammen!

Jeg har en god del spørsmål jeg trenger svar på, så da er det vel bare å starte:

Bremseskive og Bremekloss:
Skal helst ha noe som passer en Svart celica, siden de felgene jeg har gir MEGET godt innsyn til bremeskivene, og de ser utrolig slitte ut.

Eksos:
Jeg har en enkel potte bak, men har sett mange T20 med 2 doble enderør, er det smart? og blir det dyrt?

Styling:
Tenker meg fult bodykit set med spoiler.
Nytt panser.

Interiør:
Lurer på om noen vet om hvor man kan få kjøpt seter, og eventuelt nye pedaler :)

Det var vel det :)

Takker for alle svar på forhånd !
 #312502  av James

bearscar skrev:Hei alle sammen!

Jeg har en god del spørsmål jeg trenger svar på, så da er det vel bare å starte:

Bremseskive og Bremekloss:
Skal helst ha noe som passer en Svart celica, siden de felgene jeg har gir MEGET godt innsyn til bremeskivene, og de ser utrolig slitte ut.

Eksos:
Jeg har en enkel potte bak, men har sett mange T20 med 2 doble enderør, er det smart? og blir det dyrt?

Styling:
Tenker meg fult bodykit set med spoiler.
Nytt panser.

Interiør:
Lurer på om noen vet om hvor man kan få kjøpt seter, og eventuelt nye pedaler :)

Det var vel det :)

Takker for alle svar på forhånd !
Kan komme med innspill på et par av punktene dine :wink:

Styling:
Uten tvil GT4 WRC front med lippe, GT4 panser og WRC vingen. Evt. JDM baklyter også. Tar seg veldig bra ut :wink:

Eksos:
Personlig liker eg loff på japsebiler. :P

Seter:
Evt. trekke om til skinn. Tar seg alltid bra ut!
 #312536  av bearscar

Takk for svarene så langt. :)

Tror jeg skal ha to potter, altså en på hver side, og går får japanese stylingen til Celicat2, det var heftig..

Men da var det å finne bremseskive og klosser, skal ikke bli noe problem, og kommer til å kjøpe nyfabrikerte seter av semsket skinn :P
 #312542  av Daniel HS

JDM baklykter er jo et must på disse bilene... :P Hvite blinkere rundt bilen er også en god begynnelse...

Røde callipere, og så lakkerer du senter på skiven grå/sølv...

Bodykittet Celicat23 la opp var utrolig fett... GT-Four vingen er forresten ikke feil den heller :wink: