Supramk3turbo skrev:Kjempe greier, da er det bare å stå på videre. Går fort mot sommer nå vettu...Ja går veldig fort mot sommeren nå. alt for fort som vanlig..

Neo skrev:Hei hei zupraHei.! Takk... ja håper også at 2009kan bli et litt bedre år for meg ja.. Hehe.... Blir spendende og se deg på banen i år med litt grommere motor enn sist gang
.. Får håpe alt fungerer feilfritt denne gangen..
grommere motor var kanskje å ta litt i.. men tror vi har funnet en bra oppskrift og har gjort en del endringer både med tanke på veiv, lager og råder.. faktisk.. litt lettere masse innvendig i motoren..
mr2storbrua skrev:Har du tenkt deg til Rudskogen i år eller? Hadde vært morro å sett den live.Hei.. Ja planen var og satse på en tur sørpå iår. Nå blir vel julitreffet på vålerbanen regner jeg med..
Og får og være helt ærlig så frister ikke det.. Mulig jeg er bortskjemt på ACR altså..

Men kjørte Vålerbanen både den nye og gamle delen i okt.. Og var bra det, men ACR er bare SÅÅÅÅÅ mye bedre..
Så tror Mantorp er høyaktuelt.!

SHS Performance Trenger du få bremset motorn.? vi har DYNAPACK rulle god for 1100hk. Tuning bil,scooter & motorsykkel. ellers alt innen custom arbeid!! LEXUS IS200 værsting prosjekt. http://www.shsperformance.no/index.php/ ... iew/42/1/7