TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• RX-7 FD LHD med skilter. Selges kun 160.000kr

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #303417  av Johnny_Bravo

Bilen min er en 93 modell RX-7 FD3s de flese av dere vet sikkert detaljene om disse bilene, hvis ikke så bare spør.

Bilen er en drøm å kjøre. Alt er orginalt bortsett fra eksosanlegget som jeg måtte bytte på forsommeren i år, Altså ikke noen tukling med turbo trykk osv på denne bilen. (den går godt som den er) Bilen er aldri banekjørt eller kjørt hardt på kald motor. Bilen har gått 95.000km og motor ble i følge forrige eier overhaldt på 70.000km noe jeg tror stemmer godt. motoren har også bare gått på ordentlig mineralolje som skal brukes på Wankel motorer.

Bilen er hel og pen utvendig, Den er hel-lakkert for 2 år siden så det er egentlig ingen ting å sette fingeren på her.
Innvendig så hadde forrige eier en hund med på tur til butikken. denne bikkja gnagde litt på tuppen av håndbrekket så dette er ikke så veldig pent. elllers så er det en noen sprekker i pastikken rundt dørhåndtakene innvendig. dette er ikke værre enn at jeg har latt det være slik men for en som vil ha bilen 100% så er det greit å skifte disse. Annlegget i bilen er, Alpine CD Mp3 spiller Focal 8" bass med forsterker og Kicker høyttalere. Dette er kjøpt for å spille pen lyd, ikke for å være harry :)

Ny Pris!!
Pris: 160.000kr (dette er "gi bort pris" for en LHD med skilter og med lav km)

Beklager dårlig kvalitet på bildene (tatt med Mobiltelefon)
Vedlegg
DSC00047_resize.JPG
DSC00047_resize.JPG (364.64 kiB) Vist 804 ganger
DSC00048_resize.JPG
DSC00048_resize.JPG (360.19 kiB) Vist 796 ganger
DSC00049_resize.JPG
DSC00049_resize.JPG (295.88 kiB) Vist 793 ganger
DSC00046_resize.JPG
DSC00046_resize.JPG (314.18 kiB) Vist 792 ganger
DSC00044_resize.JPG
DSC00044_resize.JPG (289.46 kiB) Vist 820 ganger
Sist redigert av Johnny_Bravo den 21 jan 2009 16:29, redigert 6 ganger totalt.
 #303428  av harared

Ser ut som en pen bil det der.

Det er vel forresten en LHD og ikke en RHD som du skriver? Rattet på riktig side ut ifra bildene ivertfall :)
 #303545  av Johnny_Bravo

harared skrev:Ser ut som en pen bil det der.

Det er vel forresten en LHD og ikke en RHD som du skriver? Rattet på riktig side ut ifra bildene ivertfall :)
Er så vandt til å se RHD at det falt seg sikkert naturlig å skrive det. Det er endret nå da :)
 #303664  av Johnny_Bravo

JK86 skrev:solgt enda?

Den er ikke solgt, men har noen interesserte. Den ligger nå ute på Finn.no også. har fått meldinger fra mange som vil bytte inn MB, VW o.l. men det er ikke interessant :)

Har en annen bil på hånden nå som mest sansynlig blir solgt til noen andre om jeg ikke kjøper den i løpet av neste uke. Kjøper du den nå uten innbytte bil så kan jeg være litt flexsibel på pris
 #313015  av Johnny_Bravo

Jeg bumper denne en gang.

Jeg takket nei til budet på 175.000 og hadde bestemt meg for å beholde bilen men så fikk jeg firmabil så da går den kjempebillig.
Det skal nevnes at coilene bør byttes. Når bilen har gått 20-30min og den blir god å varm så tenner den ikke helt som den skal. man kan ikke klage på prisen jeg har lagt den ut til nå uansett :)

Men innbytte er desverre ikke aktuellt lenger