TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 Mk3 55000kr

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #313044  av ArildM

Kan noen være snill å kjøpe denne, så slipper jeg å bli fristet
http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link
Motorer og diverse finnes på e-bay
Sikker på at det ikke er du som skal selge denne bilen?

Virker som et harry sjakktrekk å prøve å legge inn slike ting på et Toyotaforum, bare for å få skape kunstig interesse?
Mye annet jeg skulle kjøpt enn en gul Mr2 Mk3 med defekt motor. Og hvis du ikke har råa så har du jo ikke råa til bilen, så da får du heller lære deg litt selvkontroll og la være å kjøpe bilen :mrgreen:
 #313050  av hmsilset

Det er så mye billig å kjøpe for tida, at jeg tror jeg ville hatt omtrent alt mulig annet enn denne bilen :? En 9 år gammel originalbil med gåen motor,og med dårlig lakk burde ikke koste mere.Bilen er ganske sikkert hardt kjørt og hatt null vedlikehold..
 #313055  av inzane2012

skal han først kjøpe seg en mk3 med defekt motor så burde han vel heller kjøpt "lillerød" til jan erik:) den har vertfall en ganske strøken lakk og full styling og turbomotor :P
 #313062  av celicat23

Den gule har stått til salgs en stund, og mener prisen var litt høyere - men billigere enn alle de andre MK3 - men da stod det ingenting om defekt motor. Fikk ikke solgt den før motoren havarerte totalt? :roll:
 #313104  av ???

Takk for alle tilbakemeldinger. Nå har jeg heldigvis skjønt at det ikke er et kupp. Moderator kan slette tråden hvis ønskelig.
 #313124  av ArildM

Bare hyggelig :) Bra at du er aktiv på forumet, bare 2 år side forrige gang nå :mrgreen: