TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lurer pÃ¥ litt ang mr2 mk2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #310984  av eastsider

Hey, jeg driver og hjelper kompisen min med og bygge opp en mr2, motor er bygget av motorteknikk så blir vel ca 450 ut av den når turbo osv kommer (hvertfall målet hans da:P)kjøre fra min skyline også da hehe:)

Han lurte på litt ang bur! noen som har bilder av løsninger der? så evt om og sveise igjen taket (altså ta bort glass) noen som har noe om komme med der?

hadde vært veldig fint, jeg er ikke inne her så mye bare når han maser så om dere kunne sendt PM så får jeg mail om at det er kommet noe!

takker på forhånd :D
 #311235  av pkgrette

trur det er anriks på forumet her uten og være sikker som har bygget dette i mr2 mk2 uten og ta av targataket..

på rhdjapan.com får du kjøpt ferdig vet jeg
 #311442  av BT-GTI

christian hadde, vet ikke om han er på forumet nå etter han kjøpte drifte bil, men han hadde bur som var delvis avtagbar. man får tak i bur på nettet men kan jo lage det så lange man vet hvor mange punkter og hvor man skal montere det. 6, 8 eller 10punkt bur er spørsmålet. og hva trenger bilen?

http://www.mr2supercharger.com/SpeedwareRollcages.html

ebay har to stores som selger og en av dem er rpm-garage som jeg har kjøpt mye deler av og kan absolutt ikke klage på kvalitet, pris (de setter ned toll verdi, kombinerer flere varer i samme pakke osv) frakta er hurtig og du har god kontakt med dem.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-91-S ... ccessories
 #311577  av eastsider

sorry glemt hele greia i jula, men bilen skal kun brukes som i amatør klasse liksom starten av noe "stort" :P

men 6 punkt er vel helt greit det. så takk for den linken, :D

den ene linken står det at buret passer opp til 1990, men er ikke 1990 og 1993 like inni ca?

også det ang taket noen som veit om at det er blitt gjort før? rett og slett bare få bort glass og sviesa "nytt" tak eller noe.

Har sett litt på det selv og kan vel ikke være noe vanskligere enn og fjerne all gummi, la mistolpen være igjen og sveise tak over?

noen som har noe formening rundt det?
 #313373  av BT-GTI

mk2 sw20 er fra 90-98 inni er det likt. før 90 var jo mk1 og det passer ikke. har han kameraten din targa , sol eller fast tak? er jo mange kilo i forskjell der og vekt er viktig !