TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dør ved ladetrykk

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #313539  av Xlr8

hehe okey:P jeg brukte kun jekk:P sparer 2 min på og lete etter bukkene:P
 #313645  av JK86

vel vel, om den jekken kolapser så sparer du ikke så mye tid. men slipper og tenke på bilproblemer etterpå da. bruk ALLTID bukker gutta
 #313697  av WaxFraq

okey..!!! det ser ut til at jeg kanskje får til å sove godt i natt!! :o
skal ta en sjekk på tennings sida også da..har jo lest meg frem til at det er forbruksvare på 3s-gte'n.. =)

meneh...ohh...!! der så jeg virkelig for meg enda 10k til holbergs gitt..! :lol:

takker for svar..! skal ta en skikkelig sjekk nå til helga..jobber i sandvika i ukedagene, så det blir litt problem å se på bilen som står i steinkjer akkurat da.. :wink:

takker meget for alle svar, og oppfordrer alle til å brukke bukker etc..det er billig forsikring! regner med at de aller fleste MR2'er rundt om har senkesett, kanalskjørt osv..det er ikke så godt å bli klemt under verken av delene..! 8)
 #317607  av WaxFraq

Okey...da har jeg anskaffet ny bankesensor til den nette sum av 1739,-..men må man så må man.. :roll:
Har det seg slik at den ligger under innsugsmanifoilen og at man har best tilkomst fra undersiden?? Gidder ikke å sloss jekken under hvis jeg ikke er nødt..
 #317670  av WaxFraq

Skifte av knock sensor var en suksess!!!! bilen starter normalt å går "normalt"..
Det er veldig dårlig respons...forstår ikke hva det kan være men...lader ca. 0.7..
 #317686  av Xlr8

skift bensin filter
 #317690  av WaxFraq

hmm..det er nytt..!! :wink: